Babypakker

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg kikket litt på nettet etter babypakker... Åååh så skuffet :( Jeg savner minst 3 babypakker som har forsvunnet fra markedet siden sist svangerskap :( De eneste jeg finner nå er: Rema1000, Apotek1 og Libero... Finnes det flere?

Var jo et helt drøss i 2013! Jeg finner heller ikke flere enn disse nå..

Jeg har sendt en e-post til Vitus. De har da alltid hatt, synes det er merkelig å slutte med det nå. Lurer på hva de svarer :)
Jeg finner for øvrig ellers ikke flere enn de på lista. Da jeg begynte å drømme om barn i 2012/2013 var det jo masse sånt. Typisk at de nesten har sluttet med alt når vi endelig får barn! :(

Mangler fra Weleda, Vitus og Rimi hvertfall... Mulig flere og. Håper det kommer flere :)

Rimi har sluttet da de er gått over i Coop.

Mener det var "vrient" å skaffe på Vitus i 2013 da de holdt på å avvikle ordningen.

Weleda finner jeg har hatt noe frem til ca 2014... Men ikke noe PR i dag

Supert om de som finner noe deler link :)

Svar fra Vitus:
Takk for henvendelsen

Vi besluttet å avvikle apotekpakken høsten 2015 og heller satse på gode tilbud i kategorien mor og barn.
Vitus har allerede mange gode tilbud og fast lavpris på våtservietter og tørrservietter.
Vi har nå i tillegg innført 20% medlemsrabatt på en hel del babyprodukter for Vitusapotekmedlemmer. Dette gjelder flasker, flaskesmokker, kopper, smokker og ammeinnlegg (forbruksmateriell).
Vi har dessverre ikke noen igjen sentralt heller og beklager dette. En god del pakker ble holdt igjen men disse er gitt ut.

En nyhet i Vitusapotek fra februar i år er Svangerskapsboken - Gravid
Boken gir nyttig informasjon om svangerskapet, og oppleves som «et must» for mange gravide, siden de gjennom boken kan følge svangerskapet uke for uke. Boken er gratis og gis ut på våre apotek

Ha en riktig fin helg

Mvh
Haakon
Kundeservice Vitus

Back
Topp