babypakker

mine 2 sommergull

Glad i forumet
hørte at lindex har babypakke..noen som vet om det stemmer?

ja,eller de hadde det før men for sikkerhetens skyld stikk innom og hør med dem..

ikke hørt noe om, men gi beskjed hvis det stemmer!!

Lindex har slutta - det er kiwi som har overtatt for libero etter som jeg har forstått.

karrissa skrev:
Lindex har slutta - det er kiwi som har overtatt for libero etter som jeg har forstått.

okei...bare hørte fra ei jeg kjenner som fikk i januar...hun hadde hentet på lindex

noen som har fått den pakken fra vitus apotek? Har spurt i flere mnd her, men ser ikke ut som at de får orden på dette logistikkproblemet sitt.. 

krisak skrev:
noen som har fått den pakken fra vitus apotek? Har spurt i flere mnd her, men ser ikke ut som at de får orden på dette logistikkproblemet sitt.. 

Har vært der i mange mnd. Å spurt jeg også.. Snakka i at de skulle få inn i uke 19 nå da.. Det er vell denne uka..?

jeg har den fra Vitus, hentet den så snart jeg kunne.... Hentet på Storo senteret, men vet ikke om de forsatt har....

krisak skrev:

Hentet den for noen uker siden etter å ha ventet i 3mnd på at de skulle få den inn. Men tror det var noen gamle pakker de hadde fått inn for bladet var fra 2010, en av kremer var tørket ut og manglet flere produkter... Litt synd fot ellers var det en veldig bra pakke... Hentet den fra Rimi i dag og der var det ikke mange produkter (har hørt at de hadde mye mer i den før). Men er jo gratis så kan jo ikke akkurat gå tilbake og klage føler jeg :p

Back
Topp