Babypakker og terminbekreftelse

Woma

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det noen av dere som har hentet disse gratispakkene? Måtte dere vise terminbekreftelse?

Jeg har nettopp bestilt fra apotek1, kiwi og Rema 1000. Har jeg glemt noen?

Er det noen av dere som har hentet disse gratispakkene? Måtte dere vise terminbekreftelse?

Henta hos apotek 1 og kiwi. Måtte bare vise bekreftelsen i appen på at pakken var bestilt :)

Jeg har henta på Apotek1 og mannen på Rema1000. Måtte ikke vise frem noe annet enn "kupongen" på apotek1, og på rema tror jeg mannen viste mailbekreftelsen jeg fikk da jeg bestilte. Spurte han ikke, han hadde i alle fall ikke med seg noe annet enn det jeg videresendte han. :p

Rart du spør:hilarious: Jeg kom nettopp inn døra! Vært og hentet på Apotek1 nå, hun spurte bare om mobil nr mitt:happy: Har allerede hentet på Kiwi og Rema:)

Apotek1 ville bare se appen. Skal hente de to andre nærmere helga. Fireåringen synes dette var kjempespennende. :-)

Hvordan er det når dere henter Kiwi-pakken, må man ha Trumf kortet med?
Har tulla bort kortet mitt og lurer på om jeg må bestille nytt før jeg henter..

Hvordan er det når dere henter Kiwi-pakken, må man ha Trumf kortet med?
Har tulla bort kortet mitt og lurer på om jeg må bestille nytt før jeg henter..
Ja jeg mener du må ha det med.. Men det står vel på siden. De spurte meg om det da jeg hentet.

Du kan gå på nett og registrere trumf på bankkortet ditt. Da trenger du bare bankkortet.

Ja jeg mener du må ha det med.. Men det står vel på siden. De spurte meg om det da jeg hentet.

Du kan gå på nett og registrere trumf på bankkortet ditt. Da trenger du bare bankkortet.

Det der syns jeg var så rart, er det nok å bare registrere kontonummeret slik det står på nettsidene? Bestiller meg nytt kort ihvertfall!

Ble skuffet over Kiwi sin babypakke, de var mye mer innholdsrik for litt siden. Men så er det jo gratis, så er fortsatt takknemlig da :)

Back
Topp