Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henta hos apotek 1 og kiwi. Måtte bare vise bekreftelsen i appen på at pakken var bestiltEr det noen av dere som har hentet disse gratispakkene? Måtte dere vise terminbekreftelse?
Jeg har nettopp bestilt fra apotek1, kiwi og Rema 1000. Har jeg glemt noen?
Rart du spør Jeg kom nettopp inn døra! Vært og hentet på Apotek1 nå, hun spurte bare om mobil nr mitt Har allerede hentet på Kiwi og RemaEr det noen av dere som har hentet disse gratispakkene? Måtte dere vise terminbekreftelse?
Jeg har nettopp bestilt fra apotek1, kiwi og Rema 1000. Har jeg glemt noen?
Ja jeg mener du må ha det med.. Men det står vel på siden. De spurte meg om det da jeg hentet.Hvordan er det når dere henter Kiwi-pakken, må man ha Trumf kortet med?
Har tulla bort kortet mitt og lurer på om jeg må bestille nytt før jeg henter..
Ja jeg mener du må ha det med.. Men det står vel på siden. De spurte meg om det da jeg hentet.
Du kan gå på nett og registrere trumf på bankkortet ditt. Da trenger du bare bankkortet.
Det der syns jeg var så rart, er det nok å bare registrere kontonummeret slik det står på nettsidene? Bestiller meg nytt kort ihvertfall!
Bare å registere kontonummer så registreres alle kjøp. Har ikke brukt trumfkortet på flere år!
Samme herBare å registere kontonummer så registreres alle kjøp. Har ikke brukt trumfkortet på flere år!
Hentet på Kiwi, Apotek 1, Rema 1000 og Barnas hus. Applaus for å sette sammen fine babypakker Superfornøyd!!
Hentet på Kiwi, Apotek 1, Rema 1000 og Barnas hus. Applaus for å sette sammen fine babypakker Superfornøyd!!
BleiebøtteHvordan pakke har Barnas hus?