babypakker for pappaer

Anonymius

Glad i forumet
I dag fikk jeg en BAM pakke i posten på mannen sitt navn. Da jeg så oppi kunne jeg ikke annet å le. Var litt tidig å se hans navn på pakken og se innholdet som var rosa smokk ( vi trenger virkelig blå ) , tena lady bind, baby on board refleks og mange brosjyrer. Akkurat det en mann trenger NOT hehe !

Så slo tanken meg hvorfor i huleste finnes det ikke babypakker for pappaene??? De blir jo like mye pappaer som vi blir mammaer !
Må vel finnes ting de også kan få bruk for i barseltiden som far..

Ikke dumt!
Det er jo i bunn og grunn en forretningside..

T-skjorte med tekst (str. 62 f.eks): Pappaen min er kulere enn pappaen din!
                                                Fattern kjører verdens kuleste bil
(eller noe i den duren)

Synes også det er dårlig gjort!

Det er jo ikke akkurat som om jeg heller trenger smokken. Det er jo babyen som skal ha det. Og det er jo ikke så mye til mammaene der som pappaene ikke kan bruke. Og det er jo som regel vi damene som er mest interessert i å skaffe oss disse pakkene. Tror ikke min samboer er klar over hvilke pakker som er tiljgengelig for alle heller.

ORIGINAL: m_fame

Ikke dumt!
Det er jo i bunn og grunn en forretningside..

T-skjorte med tekst (str. 62 f.eks): Pappaen min er kulere enn pappaen din!
                                               Fattern kjører verdens kuleste bil
(eller noe i den duren)

En god nisjeide ja. Lage dem litt verdifulle for pappaen så kan man sikkert tjene litt på dem også. [;)]
Ha oppi ting pappaen trenger:

Flaske(r) til babyen
Gulpekluter
Pappa t-skjorte og matchende body til barnet
Kosebamse/sutteklut han kan gi til babyen
Smokk
Bildekurs (lette steg for å ta gode bilder av mor og baby)
Vaskemidler (ja, så han kan vaske klær mens mor tar seg av babyen)
Pappasertifisert informasjon (hva opplever kjæresten/konen din og hva kan du gjøre for hjelpe henne)

Hos oss er sambo like spent som meg når vi skal åpne gratispakkene ;p Også blir han så nysgjerrig på alle gratisprøvene som vi får med til oss, som såpe, bind, ulike kremer ++ Tror han godt kunne tenkt seg litt info og prøvepakker til seg selv også.

kanskje en liten avsporing, men apropo pappaene; har dere tenkt på / forslag til barselgave til de? har så lyst å gi mannen noe siden han har overlevd svangeskapet med meg;) og samtidig pusset opp!!!

Åj, det der var et kjempe godt tips! Takk skal du ha :)

ORIGINAL: janpanmarsipan

Det er jo ikke akkurat som om jeg heller trenger smokken. Det er jo babyen som skal ha det. Og det er jo ikke så mye til mammaene der som pappaene ikke kan bruke. Og det er jo som regel vi damene som er mest interessert i å skaffe oss disse pakkene. Tror ikke min samboer er klar over hvilke pakker som er tiljgengelig for alle heller.

holder med deg her. og når det gjelder ting vi får som ammeinnlegg og bind osv så tenker jeg jo ikke: jess, det var kult. mer at det er ting mor TRENGER pga fysiske forandringer i kroppen[8D]
Samboern min syns det er positivt med pakkene, men han bryr seg ikke så mye om innholdet. Men så langt har han brukt like mye som meg fra apotekpakken. Kremene ol der er jo like mye til begge foreldre[:D]

fikk også BAM-pakken i dag. men jeg fikk 2 kan ikke huske jeg har bestilt den to ganger da....hehe. så nå har jeg to rosa tutter.....føler på meg jeg har ei lita jente inni magen, men vet ikke.... får bare gi vekk tuttene hvis ikke

ABSOLUTT med på idèen om pappa-pakke!!!

Back
Topp