Babypakker☆

fagerlund

Betatt av forumet
Mannen min å jeg har vært rundt å hentet disse gratis baby pakkene å må virkelig skryte av hvor fornøyde vi er med disse alt fra apotek til matbutikk. Alt mulig, smokker, kremer, bleier, flasker osv. Sikkert ikke alt man får bruk for men ordentlig bra at de deler ut slike pakker gratis☆

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja de er morsomme å få :)

Jeg hentet min første i dag (Babybox fra Apotek 1) og syns innholdet i den var knall :D

Ja, det er gøy ! Skal dra innom Apotek1 å hente nå snart :D

Skal hente fra Vitusapoteket, og Apotek1.

Har også registrert oss på den fra Rimi, men ikke fått noe hentelapp enda. Man får vel bare en pr husstand, derfor prøvde jeg med mannens kontaktinfo denne gang, siden jeg fikk den for 3 år siden selv.. Spørs vel om det funker.. Hvor lenge før termin har dere fått den hentelappen da??

Har også registrert nytt svangerskap på libero.no, da kommer det vel en pakke derfra også når det nærmer seg, håper jeg..

Gratis pakker? Hvem som har sånn tilbud? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

12 uker til termin nå å fikk hente lapp fra rimi her om dagen, en til meg å en til mannen min :)

jeg har nå registrert meg/benyttet meg av apotek 1, vitus apotek, liberoklubben og rimi. Er det flere det anbefales å benytte seg av?

Har også mld meg inn i goboken :) men nå er jeg veldig glad i å lese

Har ikke fått noe hente beskjed fra noen av plassene enda. Merkelig.... Er en god stund siden jeg registrerte meg inne på de forskjellige.

Har ikke fått noe hente beskjed fra noen av plassene enda. Merkelig.... Er en god stund siden jeg registrerte meg inne på de forskjellige.
Når jeg registrerte meg på Rimi fikk jeg opplyst at kupongen kom i posten ca 3 uker før termin. Apotekpakken og Babybox får man på mail, så de kom med en gang. Hvis ikke du har fått ville jeg prøvd å registrere på nytt :)

DEr sier du noe, må dra og hente snart :)

Apotekkpakken og babybox kan hentes fra 3 mnd før termin :)

Jeg venter på hentelapp på Rimi og Kiwi (liberoklubben).
Veldig fornøyd med apotekpakkene! Masse smokker og et par flasker, genialt :)

Sendt fra min iPhøøøne

Til no har vi henta ut kun mammaboksen på barnashus :) Har fått nokre kvitteringer fra apoteka også, men Rimi fekk vi ikkje denne gangen da vi har eit barn fra før.

Back
Topp