Babypakken til name it

Maispiren

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som har bestilt? Eg har, men ikkje fått hentemelding enda... spent på om det er noko! Glad for at det endelig er ein babypakke med forhåpentligvis litt meir fleirgangsbruk i. Syns altfor mange har våtservietter/engangs ammeinnlegg og som hovedinnhold i tillegg til bleier..
 
Hentet min i forrige uke, eneste forskjellen var at jeg fikk stripete body [emoji4] Klærne var forøvrig i størrelse 56[emoji2]
 
Har bestilt jeg og men ikke fått noen hentemelding enda.
 
Er det noen frist for når man må hente den? Har lyst til å bestille, men kan ikke hente før i slutten av juni / begynnelsen av juli.. [emoji85]
 
Hentet min i forrige uke, eneste forskjellen var at jeg fikk stripete body [emoji4] Klærne var forøvrig i størrelse 56[emoji2]

Jeg fikk samme som deg [emoji4]
 
Er det noen frist for når man må hente den? Har lyst til å bestille, men kan ikke hente før i slutten av juni / begynnelsen av juli.. [emoji85]
Det skal gå ca en uke fra du bestiller til du får hentemelding og da må du hente innen tre uker
 
Fikk hentemelding på lørdag men ikke fått hentet enda [emoji5]
 
Hentet igår. Tingene var fine, men uff hvor kjemisk klærne luktet!! Det er de første nye klærne vi har (resten er kjøpt brukt og dermed vasket mange ganger) og jeg håper det går bort etter noen vask.
 
Hentet igår. Tingene var fine, men uff hvor kjemisk klærne luktet!! Det er de første nye klærne vi har (resten er kjøpt brukt og dermed vasket mange ganger) og jeg håper det går bort etter noen vask.
Man skal alltid vaske klærne før første gangs bruk uansett. For å få bort kjemikalier etc fra produksjon
 
Man skal alltid vaske klærne før første gangs bruk uansett. For å få bort kjemikalier etc fra produksjon

Ja, selvfølgelig, men har aldri kjent så kjemisk lukt fra klær jeg har kjøpt til meg selv :bored:
 
Ja, selvfølgelig, men har aldri kjent så kjemisk lukt fra klær jeg har kjøpt til meg selv :bored:

Jeg synes ikke det luktet noe kjemisk av mine;)

Satser på lukten går bort etter vask da. Kanskje det er den ekstra gode gravid luktesansen som slår inn også:hilarious:?
 
Jeg synes ikke det luktet noe kjemisk av mine;)

Satser på lukten går bort etter vask da. Kanskje det er den ekstra gode gravid luktesansen som slår inn også:hilarious:?

Ja, jeg tenkte det kunne være noe sånt i tillegg :hilarious:
 
Back
Topp