babypakke

tøttanr3

Betatt av forumet
Fant ut her i går om man klikker inn på hjemmesiden til apotek 1 kan man bestille en babypakke med masse lure ting som bleier,tannkost,leke,bok,tannkrem osv til babisen HELT GRATIS,ikke dumt å få den med seg vil eg si...www.apotek1.no. kjekt med all som er gratis,er det ikke?[:D]

Jeg og har skaffet meg den... husk at man kommer på listen til mange firmaer om man fyller ut det der, så ikke klag når du får mange tlf etter fødselen [;)]

ORIGINAL: Molsy

Jeg og har skaffet meg den... husk at man kommer på listen til mange firmaer om man fyller ut det der, så ikke klag når du får mange tlf etter fødselen [;)]

Hvis ikke eg husker heilt feil, så sto der på internettsiden at man når som helst igjen kunne reservere seg fra å motta tilbud fra leverandørene....

har skaffet meg den pakken jeg også.. veldig masse bra ting... lurer på om jeg skal skaffe meg noen fler [:D][8D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: Molsy

Hvis ikke eg husker heilt feil, så sto der på internettsiden at man når som helst igjen kunne reservere seg fra å motta tilbud fra leverandørene....

Jepp det sto det, men man kan aldri stole på de greiene der....

har skaffet meg den pakken jeg også.. veldig masse bra ting... lurer på om jeg skal skaffe meg noen fler

Det var vel bare en pakke pr.  person

Skal hente den jeg også, tar bare litt tid... [:)] ¨
Men ungen kommer jo ikke enda..

Jeg har også hentet en sånn pakke[:)]

Åsså da jeg var i Sverige på søndag, så fikk jeg jammen meg en sånn en på babyproffsen der også[:D]

Back
Topp