Babypakke fra Rema

Spennendegreier

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Er det noen som har hentet babypakke fra Rema1000? Jeg har registert meg for den i Æ-appen og der står det at man skal kjøpe produktene som er inkludert som vanlig med kortet man er tilknyttet Æ med? Har noen testa det? Merker jeg liker bedre å få en ferdig boks :p
 
Det er bare å plukke med seg produktene og så scanne strekkoden i appen eller betale med kortet. Då blir det registrert avslag på dei varene i babypakka. Det fungerte fint :) Berre sjekk at du tar riktig størrelser, trur det var våtserviettane som var to størrelse i butikken, og den minste var inkludert i babypakka.

Har mannen Æ så kan han også hente :)
 
Er det noen som har hentet babypakke fra Rema1000? Jeg har registert meg for den i Æ-appen og der står det at man skal kjøpe produktene som er inkludert som vanlig med kortet man er tilknyttet Æ med? Har noen testa det? Merker jeg liker bedre å få en ferdig boks :p
Jeg hentet den for 2 uker siden, og tenkte først også at jeg heller ville hatt ferdig boks, men etter å ha hentet på Rema var jeg mye mer fornøyd enn med boksen fra Kiwi som aldri kommer tilbake i butikken. Hadde de fulgt samme system som Rema, så hadde de sluppet det tullet med mangel på leveringer!

Rema sin var veldig enkel. Hver vare har en egen registrering i appen, så er det noe som mangler i hylla så kan du bare hente den ene tingen senere. Jeg tok med meg alt på en gang da. Bare spør i kassa hvis du er usikker :)
 
Takk for svar! Da får jeg ta meg turen snart :) Det er kanskje ikke så hokus pokus likevel, hehe. Spent på om min lokale Kiwi har babypakke. Har hentet fra Apotek1, syns den var fin.
 
Back
Topp