Babypakke Boots/Alliance Apotek

PrinsesseC

Glad i forumet
Sånn da har jeg gjort noe produktivt på jobb i dag også.

Fått bekreftet at vi har flere babypakker igjen og at de deles ut om man går til sitt nærmeste Boots/Alliance Apotek.

Fordi de etterhvert skal over på egen produserte pakker finnes det ikke noe registreringssystem for å få tak i de gamle pakkene.

SÅ det du trenger å gjøre er å gå på nærmeste Boots/Alliance Apotek, og spørre etter baby pakken. Har de den ikke inne så kan de bestille den inn til deg, det ble nemlig ikke åpnet for bestilling før 15 mai så det er ikke sikkert alle apotek har de inne, eller er klar over at de fortsatt kan bestille de.

Så babybox får man om man registerer seg og henter på Apotek 1.

Babypakke som er den gamle varianten får man om man spør etter den på Boots/ alliance APOTEK.

Pjuh... nesten så jeg burde gå hjem fra jobb.. blir jo nesten sliten;)

Hva er oppi denne pakken da? Det er et stykke fra meg til nærmeste boots/alliance apotek, så må nesten vite om det er verdt det[;)]

Så bra!!! Stikke innom etterpå. [:D]

Hmm, da kanskje jeg må innom på jobb og høre om de kan bestille den til meg:)
Gikk ikke sist jeg sjekka, men det var nok før 15. mai...
Spennende;-)

De skulle legge det ut på intranettet så apotekene fikk infoen. Problemet hadde vært manglene informasjon:)

Hva som er i husker jeg ikke, de som henter får oppsummere. Men tror det er bok, og smokk iallefall

Jeg var og hentet den idag[:D]
De hadde MANGE på mitt nærmeste Boots apotek!!!

Fikk 12 newborn-bleier fra pampers, en body, en bok, en smokk, sinksalve, en såpe-sak, noen blader, og endel reklame[;)]

Veldig fornøyd!
Takk for tips[;)]

Det høres jo ut som jeg må ta turen en dag da[:D]

Jobber du på apotek ? Har egentlig hadde veldig lyst til det. I stedet for å bli sykepleier. Hmm....er det jobb å få ?

Nei jeg jobber ikke på apotek, men tror eldbjørg gjør det.
Jeg jobber på hovedkontoret og der er det mange sykepleiere som jobber med kundeservice osv.

er du sykepleier ?

Nope:)
Jeg jobber med administrasjon av logistikk til vanlig, men nå om dagen sitter jeg å lager produktpermer for medela ammepumper.

ORIGINAL: Mommy86

Fikk 12 newborn-bleier fra pampers, en body, en bok, en smokk, sinksalve, en såpe-sak, noen blader, og endel reklame[;)]

Veldig fornøyd!
Takk for tips[;)]

Jeg og :p hehe... var innom boots apotek i tønsberg og de hadde... fikk det samme som beskrevet ovenfor her... veldig fornøyd (men fortsatt ingen rangle da... hahaha)

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Er det nå jeg skal blande meg inn Opsideisi?!? hehe, jeg er utdannet apotektekiker fra vgs og tok allmenfaglig påbygning før jeg startet på sykepleien. Har jobben som sykepleier i tre år nå og angrer ikke en dag. Man kan jobbe med masse forskjellig. Mens apotekjobben synes jeg har tapt seg litt, når jeg tok skolen for åtte år siden lærte vi å lage kremer, stikkpiller, hostesafter og alt muligforskjellig. Det gjør man aldri på apotek lenger. Så det er mye salg, blitt litt for mye butikkjobb for meg. Synes det er kommet altformye parfymeri varer inn og at medisindelen bare blir mindre og mindre.

Har også en annen apotekvenninne som er ferdig med første året på sykepleien nå og hun stortrives.

Og kvalitets sikringa gjør at så lenge man ikke har reseptar/farmasi utdanning, så blir det mindre medisin og mere butikk.
Sikkert kjekt med kvalitets sikring, og veldig nødvendig, men veldig kjedelig for alle oss som synes dette er ett spennende yrke, og som havner opp med en like *kjedelig* jobb som kassa på Kiwi...

Er fortsatt masse spennende å selge, men jeg skulle veldig gjerne ønske at jeg hadde mere med resepter og medisin å gjøre...

Så vil nok tro at sykepleien gir en hel del flere og mere spennende utfordringer enn en apotek jobb gjør...

Du får sende meg en PM med adressen så skal jeg lage en rangle til deg;)

Veldig fornøyd!
Takk for tips[;)]

Hvilket var du på? [:D]

ORIGINAL: PrinsesseC

Du får sende meg en PM med adressen så skal jeg lage en rangle til deg;)

Hahahaha.... jeg tenkte at jeg har en sjangse til og det er rimi pakka... *ler seg ihjel*

ORIGINAL: Prillemor

Veldig fornøyd!
Takk for tips[;)]

Hvilket var du på? [:D]

Hei Prillemor.

Var på Linderud de hadde mange[:D]

Back
Topp