Babypakka fra vitusapotek

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Noen som vet om denne har kommet inn igjen? Har jo vært tomt siden juni, og så ble d sagt at de bytter innhold i de og at de er tilbake ila august..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det den som heter apotekpakken som man også kan få på "ditt apotek"? Eller er det apotek 1 sin??
For fikk hentet apotekpakken på ditt apotek i nærheten her, men husker ikke hvem de samarbeider med :P Fikk hentet den i juli :)!

Sjekket på lørdag og da visste de enda ikke når de skulle få inn mer da de egentlig skulle fått iløpet av uke 34 sa de her.

Jeg hentet pakken på Vitusapotek i dag, var innom i juli, men da var de helt tomme. Fikk legge igjen bekreftelsen på pakken og fikk melding når de må hadde kommet inn igjen. De hadde da holdt av en, noe som var veldig bra mtp at de allerede var tomme igjen. Hør på ditt nærmeste Vitusapotek om de kan gjøre det samme :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hentet sist uke:) da hadde de fått inn samme dag:) masse fint!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

På mitt nærmeste vitusapotek sa de at de skulle få inn siste uka i august. Så jeg tenker meg dit i morra eller fredag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Var innom i går, de skulle få i begynnelsen av september sa de

Vitus her skulle få inn i uke 35 å d er jo nå så blir å ta en tur dit i morgen å håpe de har fått den :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er det den som heter apotekpakken som man også kan få på "ditt apotek"? Eller er det apotek 1 sin??
For fikk hentet apotekpakken på ditt apotek i nærheten her, men husker ikke hvem de samarbeider med :P Fikk hentet den i juli :)!
Nei dette er en annen pakke :)

Vitusapotek har en pakke og ditt apotek/apotek1 har en annen :)

Var innom apoteket her nå. Får visst ikke inn før uke 37

De skulle sende meg melding når det kom inn, men kanskje jeg må ringe og høre da?

-Fra appen-

Nei dette er en annen pakke :)

Vitusapotek har en pakke og ditt apotek/apotek1 har en annen :)

Hmm...jeg er veldig sikker på at det er vitus og ditt apotek som har samme pakke, og så er det apotek 1 som har en "egen".

Hmm...jeg er veldig sikker på at det er vitus og ditt apotek som har samme pakke, og så er det apotek 1 som har en "egen".

Stemmer det. Vitus og ditt apotek har samme, mens apotek 1 har egen pakke

Venter lillesøster 5.Oktober

Går også og venter på Vitusapotek, men har ikke giddet å fly rundt enda, siden alle skriver det er tomt her.Går sikkert kjappere å ta seg en ringe runde i morgen og høre om noen har inne :P (Bor i Oslo, så har jo en del apotek å velge mellom heldigvis)

Back
Topp