Babyolje

Kimsi

Forumet er livet
Ikke bruk babyolje folkens!!!!! Inneholder mineralolje, det er det samme som råolje og gjør huden myk og smidig der og da. Men tørker ut i lengden. Kan være beskyttende på den sarte huden da det legger seg som en hinne utenpå huden, men jeg hadde ikke ville brukt d!

Fy-fy!![8|]

nei nei nei nei som min sønn på 1 år sier [;)]

takk for tipset[:D]

ORIGINAL: Kimsi

Ikke bruk babyolje folkens!!!!! Inneholder mineralolje, det er det samme som råolje og gjør huden myk og smidig der og da. Men tørker ut i lengden. Kan være beskyttende på den sarte huden da det legger seg som en hinne utenpå huden, men jeg hadde ikke ville brukt d!

Fy-fy!![8|]

Jepp.. Og stortsett alt av Natusan er fy-fy. Inneholder masse hormonforstyrrende og kreftfremkallende stoffer. Kjøp babyprodukter på apotek. [:)] De er litt dyrere, men drøyere i bruk og myyye bedre for bebis.

Bruker bare neutral.. Funker for oss[:)]

Ja, jeg mente å skrive natusan sin, ja [:D]

ORIGINAL: Tøsa

jeg bruker natusan i badevannet med god samvittighet. de mengdene er så små uansett. alt er kreftfremkallende i store mengder, men de skal da ikke spise det! babyolje bruler jeg ikke. blir så klissete av det... hehe.

Det er jo testet i forhold til den lille mengden som brukes, så ja, det er farlig uansett. Syns konsekvensen er såpass alvorlig at jeg syns ikke det er verdt det å sjanse med mine barns helse uansett. Koster så lite å bare la vær.

Back
Topp