Babyolje

Catski

Forumet er livet
Hvor lenge er det egentlig nødvendig å bruke dette i badevannet?
Evt hvilken erstatning?
Noen som har sluttet?
Nå når de blir større blir de jo så vanskelig å holde tak i, i den glatte olja.

Æ har i av og til.. Men d e nu igrunn mest fordi at d e mer igjen i flaska... [8|][8D]

jeg bruker ikke babyolje i vannet lenger...jeg gir hun babymasasje etter badet med olje[:D] også smører vi hu inn i body lotion etter det igjen[:)]

Jeg bruker olje til begge to jeg. [:)] Begge har antydning til tørre flekker så.
Jeg bruker den badeolja fra Decubal jeg, den er helt topp! Blir ikke klissete på kroppen, funker som såpe også. Kjempedeilig. Og den er fin til de med eksem også har jeg hørt. Dagens reklame. [8D][:D]

Jeg har nesten ikke brukt Olje i vannet... Bruker No more tears serien til natusan. Den er ny på markedet og lukter kjempe godt.. Den er laget sånn at den ikke tørker ut huden til barnet[:)]

Jeg bruker ikke mye olje i vannet lenger. Kun dersom hun kan være litt tør evt ha en litt sår stump[;)]

Jeg bruker Balneum Hermal, fra apoteket. Den er det bittelitt olje i, og har planer om å bruke den en stund. Har begynt på flaske nr 2 nå, brukt siden fødselen.

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Gunni

Jeg bruker Balneum Hermal, fra apoteket. Den er det bittelitt olje i, og har planer om å bruke den en stund. Har begynt på flaske nr 2 nå, brukt siden fødselen.

Er det den firkanta hvite flaska??[8|]
Mener jeg har hatt den til storebror.. [;)]

Stemmer nok det. Jeg brukte den til Sandra, for hun hadde antydning til atopisk eksem da hun var baby. Den forsvant da.
Den varer sinnsykt lenge... Jeg buker den også på skurven til Mia, og den er nesten helt borte nå.[:D]

Bruker fremdeles olja i vannet te han eg. Og det kommer eg vel te å gjør ei stund til. men som et alternativ kan du vel bruka laktsyd den e ganske god den og

Er det den firkanta hvite flaska??[8|]
Mener jeg har hatt den til storebror.. [;)]

Stemmer nok det. Jeg brukte den til Sandra, for hun hadde antydning til atopisk eksem da hun var baby. Den forsvant da.
Den varer sinnsykt lenge... Jeg buker den også på skurven til Mia, og den er nesten helt borte nå.[:D]

Ja jeg har jo den stående i skapet.. Har ikke tenk på at jeg kunne bruke den engang..
Kanskje på tide å rydde i baderommskapene?? He he he.. [:D]

Hehe. Kanskje det ja... Den synes jeg er veldig fin. Og så blir hun ikke så glatt av den...

Jeg har i olje enda. Men bare noen dråper og ikke alltid. Smører han gjerne inn med olje og.
Hadde litt olje i vannet til William før og. Gjør godt for huden til større barn og..

Har aldri brukt olje [8|] Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig fordi de lager sin egen "beskyttelse". Han var tørr de to første ukene, men så ble han babyglatt og myk [:)]

Ja jaggumeg enig med deg. Barn trenger ikke all mulig kunstig greier.Har litt olje innimellom, men forstår ikke hvorfor.Han har jo den deiligste huden i verden: Babyhud...noe bedre enn det finnes ikke[:D][:D]

Back
Topp