Babynett

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Er det noen av dere som er inne på babynett også? En venninne av meg skrøt sånn av denne siden, lurer på om jeg skal ta en titt....eller er jeg utro da??
 
Babynett.no er visst nokså lik denne siden, tror jeg skal ta en titt, kanskje de har noe spennende der som vi ikke har ;)
 
Sviker!!![8D][8D]

Har aldri hørt om det, og tror ikke jeg skal surre meg inn på andre forum, bruker nok tid her[:D]
 
hvis de har noe spennende skal jeg ta det med over her!! Kryss på halsen...kanskje jeg klarer å rekruttere noen nye til vår side ;)
 
Finner ikke noe babynett engang jeg?

Jeg er på flere forum enn dette, dette forumet er jo ofte kaos, dersom jeg er borte fra pc'en en halv dag eller en dag så er det jo startet omtrent 20 nye tråder med overskrifter som sjelden forklarer hva man finner i selve tråden, litt slitsomt syns jeg [;)]
Men nå er jeg en forum-bruker fra før av, da er man litt mer kresen på hvordan det skal være... Har full forståelse for at ikke alle har det på samme måten - men derfor liker jeg andre forum bedre enn babyverden sitt.
 
fårstår at du ikke finner det, det er ikke babynett, men mammanett. no ;)) sorry
 
ORIGINAL: Juliet_

Finner ikke noe babynett engang jeg?

Jeg er på flere forum enn dette, dette forumet er jo ofte kaos, dersom jeg er borte fra pc'en en halv dag eller en dag så er det jo startet omtrent 20 nye tråder med overskrifter som sjelden forklarer hva man finner i selve tråden, litt slitsomt syns jeg [;)]
Men nå er jeg en forum-bruker fra før av, da er man litt mer kresen på hvordan det skal være... Har full forståelse for at ikke alle har det på samme måten - men derfor liker jeg andre forum bedre enn babyverden sitt.

 
HEILT enig med deg altså!!! Skulle ønske man kunne lese litt og sjå om det finnes tråda som tar opp akkurat det man vil ta opp... For ikkje å snakke om å merke tråden litt bedre ja! ;)

Eg var litt inne på Barn i Magen og... men syns forumet der virka enda meir kaotisk... men er vel kanskje berre en vanesak! :)
 
jeg var inne på mammanett...forumet der var ikke noe særlig, men selve siden hadde mye moro, tok blant annet en test der du kunne finne ut hva barnet burde hete i forhold til navn og alder på foreldrene, fikk Nancy og Bent...hvor de tar det fra vet ikke jeg ;)) og så hadde de linker til masse nettsider med mammaklær bla. ;)
 
Finner ikke noe babynett engang jeg?

Jeg er på flere forum enn dette, dette forumet er jo ofte kaos, dersom jeg er borte fra pc'en en halv dag eller en dag så er det jo startet omtrent 20 nye tråder med overskrifter som sjelden forklarer hva man finner i selve tråden, litt slitsomt syns jeg [;)]
Men nå er jeg en forum-bruker fra før av, da er man litt mer kresen på hvordan det skal være... Har full forståelse for at ikke alle har det på samme måten - men derfor liker jeg andre forum bedre enn babyverden sitt.

Fordelen med babyverden er at her slipper man det evige dramaet som dukker opp i flere forum. Nesten samtlige forum som eies av Egmont er det mye drama og styr. Les: Kvinneguiden, Foreldreforun og doktoronline. Folk har en tendens til å skrive så nedlatende til hverandre, og det slipper man heldigvis her inne. Veldig glad for det:)
 
Back
Topp