Babynest

Miss Fine

Betatt av forumet
Julilykke 2023
Det var en ting jeg savnet med første, og det var en skikkelig babynest med hard bunn som kan flyttes på med babyen oppi. Jeg lurer på om vi skal ønske oss BabyNest SleepCarrier fra Najell til jul, selv om det er lenge til termin, den er ganske dyr.

Er det noen her som har erfaringer med den? Er det noe å anbefale? Hvor lenge brukte dere den? Eventuelt er det en annen babynest jeg burde undersøke?
 
Det var en ting jeg savnet med første, og det var en skikkelig babynest med hard bunn som kan flyttes på med babyen oppi. Jeg lurer på om vi skal ønske oss BabyNest SleepCarrier fra Najell til jul, selv om det er lenge til termin, den er ganske dyr.

Er det noen her som har erfaringer med den? Er det noe å anbefale? Hvor lenge brukte dere den? Eventuelt er det en annen babynest jeg burde undersøke?
Ingen erfaring med den, men jeg også vil ha slik! Savna veldig å flytte på nestet når mini sov fint der sist. Tror nok jeg kjøper selv iløpet av våren
 
Det var en ting jeg savnet med første, og det var en skikkelig babynest med hard bunn som kan flyttes på med babyen oppi. Jeg lurer på om vi skal ønske oss BabyNest SleepCarrier fra Najell til jul, selv om det er lenge til termin, den er ganske dyr.

Er det noen her som har erfaringer med den? Er det noe å anbefale? Hvor lenge brukte dere den? Eventuelt er det en annen babynest jeg burde undersøke?
Jeg tenker også å kjøpe den fra Najell, har hørt mye bra om den. Er salg nå forresten, selv om det er litt tidlig. Ser mange selger den på Finn også (bør ha på varsel, den selges på få timer) :) Skulle gjerne ønsket meg den til jul selv også men vi skal ikke fortelle om graviditeten før til jul..
 
Voksi sitt babynest har hard plate i bunnen :) vi flytta storesøster i det ofte :)
 
Jeg synes det hjelper mye å ha et nest med fast madrass, istedenfor bare vattfyll i bunnen. Da holder det seg stabilt nok når jeg løfter det med ungen oppi (legger nestet over armene). Funker det og :p
 
Tenkte jeg skulle oppdatere at jeg endte opp med å kjøpe Najell SleepCarrier før fødsel. Nå er baby snart 2 måneder gammel, og vi har brukt den masse, så veldig fornøyd med kjøpet.
 
Det var en ting jeg savnet med første, og det var en skikkelig babynest med hard bunn som kan flyttes på med babyen oppi. Jeg lurer på om vi skal ønske oss BabyNest SleepCarrier fra Najell til jul, selv om det er lenge til termin, den er ganske dyr.

Er det noen her som har erfaringer med den? Er det noe å anbefale? Hvor lenge brukte dere den? Eventuelt er det en annen babynest jeg burde undersøke?
Vi har den og er såååå fornøyde! Bruker den inne, ute og oppi vognen. Anbefales varmt herfra :)
 
Tenkte jeg skulle oppdatere at jeg endte opp med å kjøpe Najell SleepCarrier før fødsel. Nå er baby snart 2 måneder gammel, og vi har brukt den masse, så veldig fornøyd med kjøpet.
Samme her, har også Voksi sin men ikke like lett å flytte rundt på
 
Back
Topp