Babynest

SaraB

Flørter med forumet
Anbefaler dere å kjøpe/bruke babynest?
Vi har kjøpt inn vugge til soverommet i andre etasje, hvor den lille skal sove på natta.
Tenkte å kjøpe babynest så babyen kan ha et lunt sted å sove i på dagstid på sofa/seng i første etasje uten å flytte på vuggen hele tiden.
Noen erfaringer eller modeller dere anbefaler? :signs001
 
Jeg har et brukt. Vet ikke modell men tror det er en fordel at det lett kan demonteres for vask, særlig madrassen i midten :)
 
Her er det sprinkelseng på soverommet, vugge i stua og kjøpt et babynest... blir også babygym og vippe!:) tenker at babynestet kan være fint å ha siden av i sofaen
 
Me ska ha babynest i sofaen eller oppi lekegrinda, alt ettersom ka vi treng. Har bestilt privat.
 
Vi brukte bsbynest utrolig mye med første, så her er det funnet fram og vasket allerede :happy: vi hadde to forskjellige, ett som ei jeg kjenner har sydd og et vi arvet. Fornøyd med begge. Pass på at det er lett å få vasket det eller trekket ;)
 
Nå kom jeg på noe annet. Det ene hadde sløyfebånd nederst så en kunne åpne det opp på en måte. Da kunne lille bruke det enda lengre :happy:
 
Hadde babynest til forrige, helt genialt! Kjøpte et brukt billig og hev det inni vaskemaskinen. Funket helt supert! Hvilte i den oppi lekegrinden i starten, brukte den også litt i bedsiden på natta da den lille fant roen godt oppi den! Kommer helt klart å bruke det til neste også!
 
Det var det aller første jeg skaffet meg da jeg begynte å hamstre. Hørte fra så mange at det var helt genialt å ha.
Sydde det selv med mønster fra Stoff og Stil, og det var ikke så vanskelig å lage, og veldig gøy å få velge akkurat hvordan det skulle se ut.
Resulterte forresten i total sydilla. ;)
 
Det var det aller første jeg skaffet meg da jeg begynte å hamstre. Hørte fra så mange at det var helt genialt å ha.
Sydde det selv med mønster fra Stoff og Stil, og det var ikke så vanskelig å lage, og veldig gøy å få velge akkurat hvordan det skulle se ut.
Resulterte forresten i total sydilla. ;)
Jeg har å sydd litt, ulike bodyer, bukser, kjolebodyer og fleecedresser .. men kjøpte meg babynest..
 
Vi har fått et flott hjemmelaget babynest i gave, har forstått at det er veldig kjekt å ha. Gleder meg til å ta det i bruk :)
 
Back
Topp