Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer pp det samme selv, tenkte hvis jeg ikke får i gave så skal jeg kjøpe på nett greit å vite hvem som holder litt da
Har lyst på denne Brukte ikke babynest til min første, så har ikke erfaring.
Helt enig. Det fra babynest.no er mye mer polstret og "tight" enn det vi hadde som var hjemmesydd av venninne. Nå var det det første hun hadde sydd da, så kan jo være derfor, men tror selve malen var annerledes. Mindre "kanter" liksom. Gleder meg til å bruke det nye Vasker du det før bruk forresten?Har ett fra hjertenest på fb, brukte med første og det er like fint. Vant ett her på forum i mars som er fra babynest.no. Syns det virker veldig fint. Mitt inntrykk er at de som syes med mal fra stoff og stil gjerne blir slappere sydd (de som syr for babynest.no stapper dem mer) enn f.eks. Nestene fra de to jeg nevnte, og at de da blir fortere utslitt (men jeg vet jo ikke).
Ja jeg kommer nok til å vaske det. Hun som syr under navnet Hjertenest vasker alt før og etter produksjon for å få ut overskuddsfarge, men jeg kunne ikke finne noe om det på babynest sine nettsider så da tenker jeg det er greiest å gjøre detHelt enig. Det fra babynest.no er mye mer polstret og "tight" enn det vi hadde som var hjemmesydd av venninne. Nå var det det første hun hadde sydd da, så kan jo være derfor, men tror selve malen var annerledes. Mindre "kanter" liksom. Gleder meg til å bruke det nye Vasker du det før bruk forresten?
Den var kjempefinHar lyst på denne Brukte ikke babynest til min første, så har ikke erfaring.
Okay, da får jeg prøve det, jeg og. Er så redd det skal miste fasongen, men det ville jo vært for dumt. Det må jo vaskes før eller siden uansettJa jeg kommer nok til å vaske det. Hun som syr under navnet Hjertenest vasker alt før og etter produksjon for å få ut overskuddsfarge, men jeg kunne ikke finne noe om det på babynest sine nettsider så da tenker jeg det er greiest å gjøre det
Jeg har inntrykk av at de holder seg godt uansett, og hvis det skjer noe selv om man følger vaskeanvisningen så burde man jo få nytt når det er så dyrtOkay, da får jeg prøve det, jeg og. Er så redd det skal miste fasongen, men det ville jo vært for dumt. Det må jo vaskes før eller siden uansett
Ja, det er helt santJeg har inntrykk av at de holder seg godt uansett, og hvis det skjer noe selv om man følger vaskeanvisningen så burde man jo få nytt når det er så dyrt
Jeg hadde ikke sist. Har skaffet et nå som er sydd av ei venninne. Viktig at man ikke lar babyen sove i det, uten tilsyn. Kantene kan øke krybbedødfaren.Hva er deres erfaring med babynest? Hadde til forrige, men det ble helt utslitt, så det har jeg kastet... Skal ikke ha samme igjen. Har sett litt på voksi sitt. Ser det har fått gode kritikker rundt forbi. Noen som har prøvd det?
Det var veldig fint daVis vedlegget 302081 Dette har vi nå