Babynest

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Noen anbefalinger her? Er det praktisk å ha, og evt. hvilken type?

Vi lånte det sist, ble ikke brukt. Forstod ikke helt greia med det. Babyen sov helt fint uten. På dagtid sier mange de har babyen i det i sofaen, men jeg brukte en softbag i stedet, mye enklere å ta med babyen rundt i den. Følte ikke for å forlate sovende baby for å gå på vaskerommet eller i dusjen, så sov hun ble det å bære henne med meg. En softbag har hanker, det har ikke nestet.

Har babynest fra Voksi. Har brukt det masse! Har det i sofan og de første par månedene så sov han masse der. Veldig kjekt at han kunne sove der mens vi spiste middag osv. Nå vil han ikke sove der lenger(4 mnd), men er veldig kjekt å ha et trygt sted å legge han hvis jeg skal hente noe på kjøkkenet feks. Men jeg har aldri brukt det om natten, han har kun sover der under oppsyn :)

Babydan sitt er billig og praktisk :) brukte det i bagdelen i vogns da hun var nyfødt (sommerbaby), det var lunt og godt ❤️

De bør ikke sove med det om natta eller uten tilsyn pga. krybbedødfare.

(Bare et tips tilfelle du kan sy, det er veldig enkelt å sy selv om man har en (hvilkensomhelst) symaskin. Da kan man få de akkurat som man vil :D Mønster og ferdigklipte stoffbiter har de på stoffogstil og gode videoer på YouTube også :) )

En god venninne sydde babynest til lillesøster, det ble MYE brukt. Angret på at jeg ikke hadde det til storebror. Hadde det med overalt.

Har to til og med:-)

En sleepyhead og en hjemmesydd.

Har blitt mye brukt og angrer ikke et sekund på at vi skaffet det.

Vi bruker det på sofaen for det meste på dagtid når hun sover. Har droppet vugge etc på stua.

Vi hadde ikke behov for det, brukte lekegrinda til dagsoving i begynnelsen den har også lenger brukstid. Så det blir en smakssak :) på besøk ble det vognbag eller bæresjal.

Har ikke hatt det til de 4 andre, men det var liksom ikke stort på markedet da.. vurderer det denne gangen :)

Back
Topp