Babynest

Babynest?

• Ja

Votes: 17 85,0%
  • Nei

Votes: 3 15,0%

• Antall som har svart
    20
Jeg skal ikke kjøpe selv, men tenkte kanskje sette på ønskeliste og hvis jeg får tenker jeg det kan være fint til å ha babyen liggende i sofaen mens jeg sitter ved siden av eller å ha med når vi er på besøk. Hvis ikke legger jeg nok bare babyen på et teppe i sofaen og pakker litt rundt, de ruller jo ikke så mye når de er små. Men skal ikke ha til å bruke i seng eller uten tilsyn, bare madrass og dyne i senga.

Kjøpt til å bruke i dagseng/sofaen når jeg har baby under tilsyn! Skal ikke ligge i det i egen seng!

Brukte det til storebror på dagtid/under tilsyn. Aldri brukt det i sengen hans. Kommer til å gjøre det samme denne gangen også :)

Har kjøpt et babynest så vi har det. Tenker det er ålreit å ha så han kan ligge i det i sofaen feks :)
Men hører flere har kjøpt det og nesten ikke fått bruk for det, men det finner man jo ut selv :hilarious:

Som flere andre skriver her, har jeg kjøpt et som jeg skal bruke på dagtid, for eksempel når han ligger i sofa eller lignende, under oppsyn.

Har kjøpt et brukt på finn denne gangen. [emoji111]️ Syntes det ser super kjekt ut og hadde veldig lyst på det til førstemann, men fikk aldri rotet meg til å kjøpe det. Spent på om det er så kjekt som jeg ser for meg[emoji28][emoji85]

Har etter første, det ble mye brukt i sofaen når jeg måtte få laget meg mat eller gå på do, særlig første måneden [emoji28] hadde det vel oppi senga et par ganger, men fant raskt ut at det ikke var nødvendig. Opplevde det ikke som farlig, han var ikke i nærheten av å komme seg nær kantene (kvelningsfare).

Jeg har kjøpt Voksi sitt babynest. Kommer til å ha det i stuen.

Har vært veldig frem og tilbake på om vi skal kjøpe det eller ikke. Vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi jeg har vært usikker på om vi trenger. Men nå har jeg ihvertfall bestilt :p

Back
Topp