Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordelen med en større er at han kan ha den lenger da, at du slipper at han vokser ut av detJeg hadde heller ikke det til førstemann, men har flere venner som srkyter hemningsløst av det. Så jeg kjøpte ett som ikke var så dallete, synes det er så mange som har så masse glinsende sløyfer og blonder ol på, og det ville ikke jeg ha til min. Men, så glemte jeg å sjekke det der med str, da [emoji14] Så jeg kjøpte et som er stort, og det fant jeg ut etter at jeg vasket det, at det er for stort for stokke sleepi mini. men jeg får nok most det til nedi leadner vugga... kanskje... Så ikke helt fornøyd med den. doh!! Slo meg selv i hodet fordi jeg ikke hadde tenkt, og følte meg skikkelig førstegangs igjen
Joda, men jeg får jo ikke brukt den med en gang. Så da vet jeg ikke om nytten er der. Men nå har jeg i hvert fall enFordelen med en større er at han kan ha den lenger da, at du slipper at han vokser ut av det
Nei, kanskje ikke. Husker vi hadde bestemt vårt på sofaen i starten; så satt jeg der mens han sov mellom ammingeneJoda, men jeg får jo ikke brukt den med en gang. Så da vet jeg ikke om nytten er der. Men nå har jeg i hvert fall en