Babynest

Braga

Glad i forumet
Var på stoff og stil i dag og handlet inn stoff til babynest, gardiner og dynetrekk :D
Nå henger alt til tørk etter en runde i maskina så i morgen er det nok klart til å ta fram symaskina :D

Gleder meg :D

Gleder meg til å kjøpe stoff til babynest (og kanskje ammepute?) når vi får vite kjønn på OUL på tirsdag :D

Jeg har og kjøpt stoff til babyrede, men ikke begynt å sy enda ;)

ImageUploadedByBV Forum1475408613.617468.jpg

Varmet opp symaskina med å sy dynetrekk. Hadde beregnet for lite stoff :p skulle bli et med stjerner og et med dyr. Istedet ble det et av to. Ergerlig!

Vis vedlegget 200037

Varmet opp symaskina med å sy dynetrekk. Hadde beregnet for lite stoff :p skulle bli et med stjerner og et med dyr. Istedet ble det et av to. Ergerlig!
Ja, det var litt kjipt da. Men da får du bruke dette begge veier. Ble fint da :)
Husker jeg sydde babyrede midt på sommeren sist. Svetten rant og det lå utover gulvet her og jeg klødde meg i hodet. Gruer meg til å begynne med det, hehe :P Men det er velbrukt så verdt strevet :)

Vanskelig å sy dynetrekk? Har vurdert det selv.

Ja, det var litt kjipt da. Men da får du bruke dette begge veier. Ble fint da :)
Husker jeg sydde babyrede midt på sommeren sist. Svetten rant og det lå utover gulvet her og jeg klødde meg i hodet. Gruer meg til å begynne med det, hehe :P Men det er velbrukt så verdt strevet :)

Ettersom jeg kun har lagt opp gardiner de siste 10 åra, så måtte jeg tenke en del. Men det var ikke vanskelig nei. Klippet to like store stykker 84x104. Så sydde de sammen på vranga. I ene kort enden lot jeg det være åpent og brettet inn og sydde kanten. Så sydde jeg på trykknapper for lukking.
Skal nok sy et par trekk til. Under 200 for hjemmelaget trekk :)

Gruer meg litt til å starte på nestet. Må bare slappe av litt først :p

Kjøpt stoff til babynest men ikke laget

Husker jeg sydde babyrede midt på sommeren sist. Svetten rant og det lå utover gulvet her og jeg klødde meg i hodet. Gruer meg til å begynne med det, hehe :p Men det er velbrukt så verdt strevet :)

Jeg har sydd to babyreder og det gikk mye lettere med nr 2 når jeg hadde gjort det en gang før ;) Gleder meg til å sette i gang :)

Back
Topp