Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å kjøpe stoff til babynest (og kanskje ammepute?) når vi får vite kjønn på OUL på tirsdag
Ja, det var litt kjipt da. Men da får du bruke dette begge veier. Ble fint daVis vedlegget 200037
Varmet opp symaskina med å sy dynetrekk. Hadde beregnet for lite stoff skulle bli et med stjerner og et med dyr. Istedet ble det et av to. Ergerlig!
Ja, det var litt kjipt da. Men da får du bruke dette begge veier. Ble fint da
Husker jeg sydde babyrede midt på sommeren sist. Svetten rant og det lå utover gulvet her og jeg klødde meg i hodet. Gruer meg til å begynne med det, hehe Men det er velbrukt så verdt strevet
Vanskelig å sy dynetrekk? Har vurdert det selv.
Lekkert dynetrekk! Har du oppskrift på ammepute, Braga?Tok med oppskrifta på ammepute og
Lekkert dynetrekk! Har du oppskrift på ammepute, Braga?
GjerneDet ligger i posen. Kan sende deg oppskrift hvis du vil
Jeg har sydd to babyreder og det gikk mye lettere med nr 2 når jeg hadde gjort det en gang før Gleder meg til å sette i gangJa, det var litt kjipt da. Men da får du bruke dette begge veier. Ble fint da
Husker jeg sydde babyrede midt på sommeren sist. Svetten rant og det lå utover gulvet her og jeg klødde meg i hodet. Gruer meg til å begynne med det, hehe Men det er velbrukt så verdt strevet
Vanskelig å sy dynetrekk? Har vurdert det selv.
Hehe, da satser vi på at det går litt lettere denne gangenJeg har sydd to babyreder og det gikk mye lettere med nr 2 når jeg hadde gjort det en gang før Gleder meg til å sette i gang