Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Er det enkelt å sy selv? Har ikke egen symaskin :/ Men kanskje få noen til å sy for meg
Google og du finner mange fine oppskrifter
Skal sy selv når jeg vet kjønnet
Googlet det, og det så ikke vanskelig ut i det hele tatt Kanskje jeg får lånt meg en symaskin hos noen
Jeg kjøpte symaskin på medlemstilbud hos Coop Extra i fjor. Kostet 499,-
Åhh dette vil jeg prøve på selv om jeg ikke eier en symaskin eller kan tre en symaskin.
Sniker.Jeg har ikke hatt det til mine tre første. Skal ha det nå. Men er det problem å vaske dem?
Ok takk for svar De vil jo trengs en vaske både i ny og ne hvis en får en gulpeunge!Sniker.
de jeg lager til meg og for salg har vært enkelt å vaske. Hiver hele greia i vaskemaskinen på 40 grader med litt lavere sentrifugering:
bare hyggeligOk takk for svar De vil jo trengs en vaske både i ny og ne hvis en får en gulpeunge!
Sniker.
de jeg lager til meg og for salg har vært enkelt å vaske. Hiver hele greia i vaskemaskinen på 40 grader med litt lavere sentrifugering:
Spørs om du har sydd noe før? Jeg har laga noen nå og første gangene var litt mye styr. Og jeg var veldig forvirra hahahaEr det vanskelig å lage? Å hva trenger en til dette?