Babynest

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Skal dere ha babynest? Det har blitt så populært for tiden, og jeg har selvfølgelig sikla på mimmimona sine(på insta). Men de er rådyre - og råfine. Det er første babyn vår, så hadde jo vært litt koselig å gjort stas på han. Men igjen har vi dårlig råd fra før, også veit jeg ikke hvor mye det blir brukt? Eller hvor nødvendig det er da. Hva mener dere?

Dette er vårt 2 barn, hadde ikke slikt med første barnet, men angret litt på det, så denne gangen bestilte eg hos en her i området som lager slike babynest :)
Her er våres (kostet 550kr)ImageUploadedByBV Forum1465294816.740395.jpgImageUploadedByBV Forum1465294833.447501.jpg

Skal dere ha babynest? Det har blitt så populært for tiden, og jeg har selvfølgelig sikla på mimmimona sine(på insta). Men de er rådyre - og råfine. Det er første babyn vår, så hadde jo vært litt koselig å gjort stas på han. Men igjen har vi dårlig råd fra før, også veit jeg ikke hvor mye det blir brukt? Eller hvor nødvendig det er da. Hva mener dere?
Svigerinna mi lagde til meg forrige gang :) Var fint å ha, og brukte det masse. Lillegutt skal få bruke det nå, selv om det er rosa :) Er det noe alternativ å prøve å lage selv da? Burde finnes mal :)

Jeg har lyst på det, så på neris design sine tidligere. Men de er også dyre. Var ikke du fra Nord-Trøndelag? Det er ei på Inderøy som syr på bestilling og de koster fra 550kr

De som har disse er veldig fornøyde med de. Skal få ei lokal som syr barneklær til sy for oss. Koster fra kr 700 og oppover. Er fristet til å bestille lyseblått med hvite prikker og sløyfe, men kanskje jeg heller bør velge noe mer nøytralt det skulle bli jente en annen gang :)

Svigerinna mi lagde til meg forrige gang :) Var fint å ha, og brukte det masse. Lillegutt skal få bruke det nå, selv om det er rosa :) Er det noe alternativ å prøve å lage selv da? Burde finnes mal :)
Stoff og stil selger maler, men koster fort en hel del med stoff, fyll, sløyfer etc fant jeg ut. Og usikker på om jeg får det bra nok til.

Stoff og stil selger maler, men koster fort en hel del med stoff, fyll, sløyfer etc fant jeg ut. Og usikker på om jeg får det bra nok til.
Skjønner..

Det er absolutt ikke noe du må ha! Jeg hadde ikke til mine 2, kan ikke huske det fantes engang, og det gikk veldig bra uten:) Hvis det er økonomisk dumt å kjøpe, ikke kjøp;)

Jeg har lyst på det, så på neris design sine tidligere. Men de er også dyre. Var ikke du fra Nord-Trøndelag? Det er ei på Inderøy som syr på bestilling og de koster fra 550kr
Har hun fbside da? Eller instagram?

Brukte sleepyhead kjøpt i baby butikk til nr 4 når hun var med oss på sofaen, og likte det utrolig godt.
Var veldig praktisk når vi dro på besøk, og lengre turer for overnatting også.

Vi skal ikke ha.
Er forbundet med økt risiko for krybbedød, så bør ikke brukes uten at man er våken og ser til babyen;-)

Vi skal ikke ha.
Er forbundet med økt risiko for krybbedød, så bør ikke brukes uten at man er våken og ser til babyen;-)
Min mor har laget til meg :) Har også hørt at det er forbundet med krybbedød, så skal bare bruke det i stua når vi er våkne, kommer ikke til å bruke det om natta. Det koster en del å lage dette ca 3-400 kr, så når en kan kjøpe ferdige til rundt 500 synes jeg det er en veldig ok pris :) Men selvfølgelig er det litt ekstra stas å lage selv også da :)

Back
Topp