Babynest

mammatilmathilde

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Dere som har kjøpt babynest, hvor har dere kjøpt/bestilt fra? :)
Og ville dere kjøpt 2? Tenker jeg vil ha en i sengen, og en i vogna.. :P

Jeg skal sy selv:)
Gjorde det sist, og da sydde jeg et eget til vogna som hadde litt mindre kant. Ble fort trangt med et stort et i den farta hun vokste syns jeg :p

Kjøpte sist via Facebook. Men var ikke fornøyd med det. Så skal kjøpe nytt denne gangen med høyere og tykkere kanter. Om jeg ikke skal lage selv da. Vi greide oss fint med ett. Husk at det er vinterbaby og at vinterposen tar mye plass om du skal ha det :)

Jeg hadde ikke det til førstemann, men vil ha nå. Kjøpte et på lille verden til min kommende svigerinne og det var kjempefint :)

Kjøpte sist via Facebook. Men var ikke fornøyd med det. Så skal kjøpe nytt denne gangen med høyere og tykkere kanter. Om jeg ikke skal lage selv da. Vi greide oss fint med ett. Husk at det er vinterbaby og at vinterposen tar mye plass om du skal ha det :)
Tenkte ikke på vinterposen.. Da blir det vell litt trangt :P takk for tips! :)

vi kjøpte sleapyhead og er kjempefornøyd med den :) de er ikke like koselige, men vi hadde en stor flanellsklut i den uansett mtp gulp. Hun har lånt andre nest på besøk, og jeg synes noen av de er litt slappe..

Hadde to, ett i senga og ett i vugga:)

vi kjøpte sleapyhead og er kjempefornøyd med den :) de er ikke like koselige, men vi hadde en stor flanellsklut i den uansett mtp gulp. Hun har lånt andre nest på besøk, og jeg synes noen av de er litt slappe..
Hva er forskjellen på sleepyhead og babynest? :)
Ja noen klarer ikke å få til så bra kant på babynest, så er lurt å høre anbefalinger av andre : D

Søsteren min syr:)

Vi hadde Sleepyhead, og er veldig fornøyd med den :) brukte den i senga, i sofaen, lekegrinden, og det følger med sånn pose, så vi hadde den med oss når vi dro på besøk osv. Ikke i vognen, da det ble litt trangt syns jeg..

Sydde et selv til førstemann. Aldri sydd noe annet med symaskina enn å legge opp noen bukser fra før :D :D Ikke perfekt, men veldig god å ha i f.eks sofaen, bedside'n, i vogga.. Blir nok tatt i bruk på lille spire også :)

Hva er forskjellen på sleepyhead og babynest? :)
Ja noen klarer ikke å få til så bra kant på babynest, så er lurt å høre anbefalinger av andre : D
det er samme greia, men sleepyhead er i butikk og blir ikke sydd privat, så det er vel bare et merke :) Den er stiv ig gid og lett og flytte på når babyen ligger i den, feks fra stua til soverommet for den er stiv og solid i fht de jeg har vært borti av private :)

Sydde selv til mini. Valgte å gjøre den litt større en oppskriften tilsa, likevel synes jeg han vokste fort ut av den :(

Og velg gjerne en med vaskbart trekk eller utskiftbar madrass i tilfelle gulp/bleielekasjer :)

Back
Topp