Dere som har kjøpt babynest, hvor har dere kjøpt/bestilt fra?
Og ville dere kjøpt 2? Tenker jeg vil ha en i sengen, og en i vogna..
Og ville dere kjøpt 2? Tenker jeg vil ha en i sengen, og en i vogna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte ikke på vinterposen.. Da blir det vell litt trangtKjøpte sist via Facebook. Men var ikke fornøyd med det. Så skal kjøpe nytt denne gangen med høyere og tykkere kanter. Om jeg ikke skal lage selv da. Vi greide oss fint med ett. Husk at det er vinterbaby og at vinterposen tar mye plass om du skal ha det![]()
Jaa så på de! Da går jeg for detJeg hadde ikke det til førstemann, men vil ha nå. Kjøpte et på lille verden til min kommende svigerinne og det var kjempefint![]()
Hva er forskjellen på sleepyhead og babynest?vi kjøpte sleapyhead og er kjempefornøyd med dende er ikke like koselige, men vi hadde en stor flanellsklut i den uansett mtp gulp. Hun har lånt andre nest på besøk, og jeg synes noen av de er litt slappe..
Jo du kan velge tekstil og om du vil ha skrift + selv, men tror det er en liten butikk da den stenger for perioder for å få unna ordreJaa så på de! Da går jeg for detdu kan vell velge farge selv?
det er samme greia, men sleepyhead er i butikk og blir ikke sydd privat, så det er vel bare et merkeHva er forskjellen på sleepyhead og babynest?
Ja noen klarer ikke å få til så bra kant på babynest, så er lurt å høre anbefalinger av andre : D