Hvor kjøper man Babynest egentlig?? Jeg vil gjerne ha en i nøytral farge som grå og hvit som kan brukes til begge kjønn noen som har tips til nettbutikk??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper man Babynest egentlig?? Jeg vil gjerne ha en i nøytral farge som grå og hvit som kan brukes til begge kjønn noen som har tips til nettbutikk??
Skal prøve meg på å sy selv. Spent om jeg får det til og blir fornøyd
Har du noen oppskrift på den du laget?Jeg laget en til første. Var veldig enkel. Jeg er ikke noe dreven på symaskin. Men den ble fin og brukande! Glede meg til å ta den frem igjen.
Har du noen oppskrift på den du laget?
Har du kommet hjem fra ferie? Spent på hvordan den oppskriften erJeg brukte en oppskrift som var med i bladet "babydrøm", men det var i 2013, men mener eg har den enda. Men er på ferie nå. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Ellers husker jeg at de låg en oppskrift på dansk på nett som var veldig lik.
Jeg har heller ikke god erfaring med symaskin men har lyst å prøve meg på det Artig å ha noe hjemmelaget ogsåJeg også sydde til datteren min, var så gøy at jeg laget to til henne som baby og en hun kunne ha til dukkene når hun blir litt større. Jeg har ikke mye erfaring med symaskinen, men vet nå hvordan den brukes og jeg syns stort sett det gikk veldig greit. Bare googlet det og fant en blogg hvor det var trinn for trinn..
Har du kommet hjem fra ferie? Spent på hvordan den oppskriften er
Takk for tipseneHei, me er midt i flytte/kjøpe/selge/visning prosess og har ryddet vekk en del ting i esker og inn i bodene. Så finner ikke symaskinen min, oppskriften ligge oppi der.
Men her kjem noen linken som er egentlig veldig lik den oppskriften som var i babydrøm bladet.
http://christinabentdal.blogspot.no/2014/01/sy-babynestbabyrede.html?m=1
http://www.ingridsblogg.no/?tag=hvordan-sy-babynest
Visst du søke babynest eller babyrede kjem da opp mykje bra fremgangsmåter. Til og med YouTube clip!