Babynest

Nei det er absolutt ikke noe man må ha... Hadde ikke det til de 2 første. Men mamma har sydd denne gangen da :) veldig fint og søtt... :p

Hadde ikke til de 2 eldste, men visste ikke om det da.. Tror jeg vil ha det nå - mest for å kunne legge babyen et trygt sted for 2åringen;)

Vi hadde ikke til første, men har Sleepyhead nå. Første sover fortsatt ikke noe særlig bra, så denne gangen safer vi med mere stash he he

Vi hadde ikke til første, var ikke så "in" da som nå. Da rulla vi sammen et pledd å la i senga hennes.

Men har kjøpt sleepyhead denne gangen. Tenkte det er kjekt å ha hvis han skal ligge i sofaen, men også for å slippe å rulle pledd sammen i babykurv og seng...også er det en trygg plass å sove i om han skal ligge i storsenga sammen med meg. :)

Har heller ikkje hatt til dei 2 andre.. Tenkte og kjøpe det nå. Men treige meg har ikkje kommt så langt. Tror eg dropper det. Blir alt for mye utstyr som bare blir brukt i ein kort periode. Men ser veldig kjekt ut. Mulig eg hadde kjøpt om ikkje dette var sistemann :)

Første gang hadde jeg ikke hørt om det, andre gangen rullet jeg bare en stor badehåndduk og la rundt i senga og vogna :)

Syns babynest er veldig søte, og hadde noen laget til meg hadde jeg brukt det :) men jeg kommer ikke til å kjøpe selv, bruker badehåndduk igjen jeg ;)

Det har vel ikke vært så vanlig før :) Har plutselig blitt veldig trendy :) Venninna mi har sydd til meg, og jeg elsker det :) Både fint og praktisk!

Eg hadde ikkje sist, men sydde eit no av 2 gamle barnedynetrekk og platevatt. :p Så det blei tilnærma gratis og då syns eg ikkje det gjer noko om vi ender opp med å ikkje bruke det.. ;)

har ikke hatt til de to første, og kommer ikke til å ha nå eller, har alt annet, og klarte meg med det før så :) men får jeg i gave elr noe så blir jeg selvfølgelig glad :) men ikke noe jeg bruker penger på :)

Hadde det ikke til de første, men har kjøpt et nå:-) må jo ikke, men jeg synes det virker veldig greit til å få det lunt i starten:-)

68665f9790a4888ef4342d97e489ff1d

Dette har moren min sydd til oss :)

Jeg ønsket meg et nest av min mor til jul, så den ligger klar. En god kollega hadde det med sin andre, som blir 2 nå i august og anbefalte det varmt. Så da passet det fint som julegaveønske :)

Back
Topp