Babynest

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Dere som bruker babynest på natten, hvordan gjør dere det med dyne? Den blir jo veldig stor i forhold...

Jeg gjør som beibiyei gjør selv har jeg stor dyne og liten dyne:)

OK. Da skal jeg prøve etterpå. Får jo angst for baby skal få dynen over hodet. Hun har lagt i sengen med oss fra hun var født siden hun tydeligvis synes egen seng ble for stor. Hun er ikke særlig begeistret for vuggen heller. Nå satser jeg på at et babynest i sengen hennes skal gjøre susen :)

Har dyna utafor og under babynestet :) ikke sjangs til å få plass til annet enn ett tynt teppe oppe, snart ikke plass til lille heller forsåvidt :-P

Gått over til teppe jeg også nå men har tatt ibruk slik "ammekasse" om jeg skal kalle det så jeg har i senga. Bretter jeg bare ned ene kanten når jeg skal amme han og opp igjen når han er ferdig, genialt :)

Gått over til teppe jeg også nå men har tatt ibruk slik "ammekasse" om jeg skal kalle det så jeg har i senga. Bretter jeg bare ned ene kanten når jeg skal amme han og opp igjen når han er ferdig, genialt :)
Det har jeg ikke hørt om :) men tanken med babynest her i huset var at vi skulle få senga for oss sjøl :p

Jeg har et teppe pakket rundt han oppi nestet også ligger dyna på tvers oppå og utenfor kantene på nestet. Veldig bra forklart:p han holder seg hvertfall god og varm (vi har det relativt kaldt) og han får ikke dyna over hode:)

Jeg har et teppe pakket rundt han oppi nestet også ligger dyna på tvers oppå og utenfor kantene på nestet. Veldig bra forklart:p han holder seg hvertfall god og varm (vi har det relativt kaldt) og han får ikke dyna over hode:)
Hehe... Det var godt nok fortalt :p :D

Back
Topp