Babynest

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Er vel ikke mange med liten som ikke har babynest... Har dere sydd selv eller kjøpt? Jeg har sett litt rundt, men synes at mange er så "slamsete"... Hvor har dere kjøpt og er dere fornøyd?

Jeg bestillte av mimmimona på instagram!:) er veldig fornøyd med det:) gleder oss til å bruke det!:) hun broderer mange fine og lager det akkurat slik du vil ha det:)

Eg lagde sjølv. Trur det hadde vert like billig å kjøpe for å sei det sånn, og hadde nok blitt finare! Men er koselig å ha eit som eg kan sei eg har laga sjølv :)

Men hvordan er de dere har kjøpt? Jeg føler som sagt at noen er så slamsete... Ikke fyldige i kantene, men kanskje det ikke er bra om de blir for fyldige heller? Har sett på vintagefleur.no... Der har de å mange fine, men de er litt dyre...

Men hvordan er de dere har kjøpt? Jeg føler som sagt at noen er så slamsete... Ikke fyldige i kantene, men kanskje det ikke er bra om de blir for fyldige heller? Har sett på vintagefleur.no... Der har de å mange fine, men de er litt dyre...

Det er mangen som syr til ikkje så mangen pengar privat. Berre ein søker på babynest på face kjem det opp mangen sider, og maaaaasse fint! Då får eg velge sjølv korleis dei skal sjå ut :p

Jeg har fått fra ei venninne som har sydd selv :)

trines systue tror jeg det het der jeg bestilte fra og er utrolig fornøyd:) veldig pent og fin form. Kantene er faste og ikke slaskete;)

Har sydd selv, da fikk jeg den slik jeg ville ha den ;) Men anbefaler å bruke litt penger på fyllet (vatten), så ikke den blir klumpete etter vask...

Sydd selv :) Og da hadde jeg ikke rørt en symaskin siden ungdomsskolen.

7b9b27ffc967687bfe2d84ef75a55013

Back
Topp