Babynest

Linnis

Glad i forumet
Noen her inne som har erfaring med babynest (babyrede) for de nyfødte? Eller har planer om å skaffe seg? Flere av mine venninner som har fått barn den siste tiden skryter slik av dette produktet med tanke på hvor praktisk det er vedforflytting av baby fra seng til vogn og vugge osv. For å ikke snakke om hvor trygt og godt de ligger absolutt noe jeg tenker å investere i, for når jeg fikk storesøster for 5 år siden hadde jeg aldri hørt om det før og jeg brukte dyner for åbygge "rede" rundt henne i sengen. Er jo så mange dyktige rundt omkring som syr slikereder for tiden også ;)

Noen her inne som har erfaring med babynest (babyrede) for de nyfødte? Eller har planer om å skaffe seg? Flere av mine venninner som har fått barn den siste tiden skryter slik av dette produktet med tanke på hvor praktisk det er vedforflytting av baby fra seng til vogn og vugge osv. For å ikke snakke om hvor trygt og godt deligger absolutt noe jeg tenker å investere i, for når jeg fikk storesøster for 5 år siden hadde jeg aldri hørt om det før og jeg brukte dyner for åbygge "rede" rundt henne i sengen. Er jo så mange dyktige rundt omkring som syr slikereder for tiden også ;)
Jeg fikk et nydelig babynest som en venninne sydde til meg i babyshower-gave :) mine venninner bruker de hele tiden. Virker som et must nå ihvertfall ;)

Eg har bestilt meg :) Men ingen erfaring :) Bestilte me sånn madrass i bunn isteden før dyne/kulefyll, også dyne rundt :)

Jeg fant oppskrift og koset meg med å lage selv. Venninnen min brukte det mye den første tiden :)

Jeg har laget selv! Kjøpte oppskrift på stoff og stil! Var ganske enkelt, så anbefaler deg å prøve selv;)

Det er et must! Har lyst til å lage selv men pga mangel på symaskin tror jeg det blir kjøpt...

Hadde ikke til første, da hadde jeg ikke hørt om det heller (4år siden):p
Men nå ville svigers prøve seg på å sy, sier ikke neitakk til det;)

Skal ha til min, mimmimona på instagram son lager vårt :) lillesøster har nettopp fått lita frøken og bruker det mye! Både i kurven, vugga, senga og vogna :)

Jeg hadde to stykk til storesøster og det var helt supert. Hun var mye roligere etter vi fikk tak i det og sov bedre :-) Skal så absolutt ha det med på barsel fra dag 1 :-)

Skulle så absolutt ønsket å kunne lage meg et selv men tror jeg lar den oppgaven bli en annens:joyful: finnes utallige mange fine å velge mellom også!! Ser for meg noe med grått på og stjerner kanskje siden det blir gutt denne gangen. Gleder meg til å teste ut værtfall:)

Hadde ikke til første, da hadde jeg ikke hørt om det heller (4år siden):p
Men nå ville svigers prøve seg på å sy, sier ikke neitakk til det;)
Hadde heller ikke hørt om det til min første så det skal bli spennende å prøve;)

Sniker fra oktober her;) anbefaler babynest fra mimmimona på instagram :) men Vær ute i god tid... jeg bestilte tidlig i juli, og det var ferdig i slutten av september :)

Her er mitt med dyne, madrass og hjerte :)

Vedlegg

• 1444473119183.jpg
    1444473119183.jpg
    53,1 KB · Visninger: 57
Back
Topp