Babynest

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Dere som har kjøpt babynest (ikke laget selv eller noen dere kjenner har laget for dere), hvor kjøpte dere det? Hvor mye kosta det og er dere fornøyde? :)

Kjøpte via finn.no. Betalte 550 inkl frakt, så vidt jeg husker.
Dårlig kommunikasjon fra selger, jeg måtte mase i evigheter før hun sendte det. Hun påsto hun hadde sendt det i ukesvis, men det var poststemplet mye senere. Men men. Det var god kvalitet på det i det minste.

Eg betalte vel rundt 600kr for mitt. Super service!! Hun var ikkje så populær når eg bestilte mitt tidlig ifjor, men nå leverer hun også til folk i utlandet så er litt bestillingstid vet eg. Men hun prioriterer bestillinger ut ifra terminen til dei som bestiller. Du kan søke opp "Hjertenest" på insta/Facebook om du vil se :) Er superfornøyd og vesla på 7mnd sover enda i sitt på natten :)

Kjøpte på en lokal julemesse med mange hobbyselgere og betalte 500 kroner.

Eg betalte vel rundt 600kr for mitt. Super service!! Hun var ikkje så populær når eg bestilte mitt tidlig ifjor, men nå leverer hun også til folk i utlandet så er litt bestillingstid vet eg. Men hun prioriterer bestillinger ut ifra terminen til dei som bestiller. Du kan søke opp "Hjertenest" på insta/Facebook om du vil se :) Er superfornøyd og vesla på 7mnd sover enda i sitt på natten :)
Er de store de nestene? De ma får kjøpt på babyshop og sånt er jo så små. Jeg har sett på Lille Verden sitt (på nett).De er ganske store med snøring nederst så man kan utvide litt.

Jeg kjøpte via Neris. De leverer i tre ulike lengder og du kan velge mellom mange ulike stoff og to ulike bunner. Veldig fornøyd med det vi fikk. Pent utført arbeid. Litt stiv pris i forhold til andre, men føler likevel at vi har fått hva vi har betalt for.

Fikk i barselgave,var håndlaget av ei dame som solgte, la vel ut på facebookgruppe tror jeg. Det kostet 600 kr. Kjempe fornøyd :) kan vaskes, og like fint.

Back
Topp