Dere som har kjøpt babynest (ikke laget selv eller noen dere kjenner har laget for dere), hvor kjøpte dere det? Hvor mye kosta det og er dere fornøyde? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de store de nestene? De ma får kjøpt på babyshop og sånt er jo så små. Jeg har sett på Lille Verden sitt (på nett).De er ganske store med snøring nederst så man kan utvide litt.Eg betalte vel rundt 600kr for mitt. Super service!! Hun var ikkje så populær når eg bestilte mitt tidlig ifjor, men nå leverer hun også til folk i utlandet så er litt bestillingstid vet eg. Men hun prioriterer bestillinger ut ifra terminen til dei som bestiller. Du kan søke opp "Hjertenest" på insta/Facebook om du vil seEr superfornøyd og vesla på 7mnd sover enda i sitt på natten
![]()
Er de store de nestene? De ma får kjøpt på babyshop og sånt er jo så små. Jeg har sett på Lille Verden sitt (på nett).De er ganske store med snøring nederst så man kan utvide litt.
Hun hadde jo kjempe mye fintEr snøring nederst i de hun lager ja. Har åpnet mitt nederst, men vesla har enda bena innafor stoffet, så romslige er dei. Du kan sjekke ut på: https://m.facebook.com/Hjertenest![]()
Hun hadde jo kjempe mye fintsendte henne Mail, jeg
![]()