Babynest

Du fikk vel et sporingsnummer?

Nei, jeg betalte 100 kr i frakt uten sporingsnummer siden det var så kort vei. Kostet 150 kr med sporing. Angrer på den, kan du si.
Kan jo like gjerne være at den ligger igjen på meny. Mener å huske det var post i butikk fra tiden jeg bodde der. :/

Jeg hadde kontaktet henne og bedt henne etterlyse pakken.

Når jeg klikker på brukernavnet hennes i annonsen så står det "suspendert bruker" ?

Når jeg klikker på brukernavnet hennes i annonsen så står det "suspendert bruker" ?
Oiii, det har ikke jeg sett. Ja da er det vel stor sjanse for at dette bare er en tyv, rett og slett :/. Fant navnet hennes på facebook, og hun så så ordentlig ut, så feil kan man ta.

Så utrulig kjipt :( Håper likevel alt er en misforståelse og at nestet ditt kommer.

Huff, så kjedelig. :( Er det et alternativ å få meg deg noen og banke på døren og spørre henne fint om pakken?

Så kjedelig :/ Får håpe det bare er posten som er litt treg. Men jeg ville tatt kontakt med henne.

Huff, så kjedelig. :( Er det et alternativ å få meg deg noen og banke på døren og spørre henne fint om pakken?

Har ikke hele adressa hennes dessverre :(. Kommer ikke opp når jeg søker på gulesider. Sendte henne mail og melding på facebook. Jeg får rapportere henne på finn.no om jeg ikke får noe svar. Ååååh gud, dette er så ekkelt.

Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe babynest av henne! Det skal jeg altså ikke gjøre. Får håpe din dukker opp.

Har ikke hele adressa hennes dessverre :(. Kommer ikke opp når jeg søker på gulesider. Sendte henne mail og melding på facebook. Jeg får rapportere henne på finn.no om jeg ikke får noe svar. Ååååh gud, dette er så ekkelt.
Nei, det var jo ikke mye info hun hadde oppgitt på finn.no. :/ Håper det ordner seg for deg iallefall. Det er jo en mulighet å melde til politiet også. De kommer sikkert ikke til å gjøre så mye med det dessverre, men du kan jo sende henne en mail om at hvis hun ikke forklarer seg hva som har skjedd så kommer du til å anmelde.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44345343 Noen som har handlet fra hun her? Hun sa hun hadde sendt min babynest mandag forrige uke, den er fremdeles ikke kommet. Dum som jeg er, satte jeg inn penger da hun sa hun hadde sendt avgårde pakken. Jeg finner det vanskelig å tro at en som selger hjemmelagde babyting skal lure folk...? Mulig jeg er naiv. Er så ekkel følelse dette her :(. Vi bor 30 minutter unna hverandre, så pakken burde jo vært her for lengst.
Nei er det mulig?? Håper pakken bare bruker litt ekstra tid. Og til evt neste gang så krev at betalingen går gjennom finn sin betalingsgaranti. Jeg kjøper/selger aldri noe på finn uten å bruke det!

Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe babynest av henne! Det skal jeg altså ikke gjøre. Får håpe din dukker opp.
Nei ikke gjør det. Jeg kan gi beskjed om den dukker opp. Etter litt googling er noen fornøyd, andre ikke. Trist at det skal være sånn med babyting :(, skal jo være koselig å handle det.

Nei er det mulig?? Håper pakken bare bruker litt ekstra tid. Og til evt neste gang så krev at betalingen går gjennom finn sin betalingsgaranti. Jeg kjøper/selger aldri noe på finn uten å bruke det!
Kjempelur den betalingsgarantien! Jeg så det ikke engang før etterpå. Nå har jeg hvert fall lært, og håper dette kommer godt med for dere andre også. Viktig å tenke som om to ganger tydeligvis :/

Har du betalt direkte på bank konto? Da har du vel tilgang til nacnet hennes og adresse eller at politiet finner ut av det.

Back
Topp