Babynest

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har bestilt babynest i helga, må betale 700 kr da jeg ba om et spesielt stoff med John deere traktor på... Det spiller ingen trille om det kommer en jente eller en gutt for her blir det mye traktor :P

Bare si i fra om dere vil ha kontaktinfo til hun som lager, hun holder til i Grenland i Telemark.

Jeg har bestilt babynest i helga, må betale 700 kr da jeg ba om et spesielt stoff med John deere traktor på... Det spiller ingen trille om det kommer en jente eller en gutt for her blir det mye traktor :p

Bare si i fra om dere vil ha kontaktinfo til hun som lager, hun holder til i Grenland i Telemark.
Jatakk :)

Holder hun til her i området? Så kjekt!

-Fra appen-

Tenker å sy en sjøl. Ligg mønster ute på Internett for Dei som vil prøve seg :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tenker å sy en sjøl. Ligg mønster ute på Internett for Dei som vil prøve seg :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg skal også sy selv, alt er kjøpt inn, bare å få ut fingern og ta frem symaskinen...:) må forresten vaske stoffet først da...:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg suger på sånt, så skal ungen få nest å sova i, så må jeg kjøpe ferdig sydd :P

-Fra appen-

Jeg syr babynest på bestilling, sjekk ut Vintagefleurs på Facebook eller instagram Fikk min første baby i februar og brukte babynestet i nesten 3 måneder. Noe av det beste jeg hadde forberedt

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg skal og prøve meg på en slik selv, spennende..aldri tatt i en symaskin ..
fant oppskrift, trinn for trinn på en blogg, kjøpt utstyr på stoff og stil for ca 350 kr

jeg skal og prøve meg på en slik selv, spennende..aldri tatt i en symaskin ..
fant oppskrift, trinn for trinn på en blogg, kjøpt utstyr på stoff og stil for ca 350 kr
Aldri tatt i symaskin? Fekk dåka ikkje opplæring på barne og ungdommsskulen?
Sjøl hadde eg ei mamma så va syerska, så fekk begynna lenge før eg begynte på skulen :) Like godt å sy, men har smålig panikk for å klippa feil...tenk viss eg ødelegge stoffet og da ikkje kan brukast?

Aldri tatt i symaskin? Fekk dåka ikkje opplæring på barne og ungdommsskulen?
Sjøl hadde eg ei mamma så va syerska, så fekk begynna lenge før eg begynte på skulen :) Like godt å sy, men har smålig panikk for å klippa feil...tenk viss eg ødelegge stoffet og da ikkje kan brukast?

hehe jo..barneskolen litt de var små og så er det jo over 20 år siden..så huske ikke noe fra den tiden haha

fikk høre av andre hvis du sy for hånd så er det evighetsprosjekt..

Back
Topp