Babynest

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Noen av dere som skal ha dette? Som skal sy selv eller kjøpe ferdige?
Jeg tenkte jeg skulle sy selv.. søkt på nettet å det er jo så mange fine :) genialt det der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har sydd en for min venninne! Er litt jobb, men når man finner en teknikk så går det greit :). Nå har jeg så bekkenløsning att jeg ikke orker å sitte å sy :(. Men har heldigvis en mamma som syr, så hun gjør det for meg!!! Sy en mei tai bæresele også!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal kjøpe en hos ei som lager:) Må bare få kjønn dobbelt sjekket først;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tenkte jeg skulle prøve å sy :)
 
Kan noen forklare meg poenget med babynest? Har liksom ikke fått det med meg.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kan noen forklare meg poenget med babynest? Har liksom ikke fått det med meg.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hihi skulle akkurat til å spørre:) syns det er veldig søtt, men når bruker man det? * overbevis meg damer, for da er det mulig æ syr meg en:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Babyer liker ikke sove på store åpne plasser som en seng eller vugge osv... babynest gjør det lunere for den lille og mer tryggere ..i magen har den den det trangt å trygt ;) kommer til å bruke den i sprinkel sengen , i sofa på gulvet. .ovetalt egentlig...hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det blir ikke fryktelig tett rundt ansiktet? Syns det høres litt skummelt ut..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er i gang med babyrede nr to her. Et til en nevø og et til en annen i familien. Jeg skal tilslutt sy et til meg selv også. Babyene jeg har sett som har babyrede sover trygt og godt oppi der :) I senga til mammaen og pappaen, i vugga, i sofaen, på gulvet på badet mens mamma dusjer, i sprinkelsenga osv.. Genialt synes jeg som ikke hadde sett ett før for ca et halvt år siden! Sy i vei!!
 
Ikke tett rundt ansiktet Zara85 ;) google det å se på div bilder :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har skjønt at det har blitt populært men ser ikke poenget igrunn jeg... Vi har aldri hadd behov for det ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jaa, det skal vi ha :) Kan sy det selv, men tror ikke jeg gidder :p
 
Jeg har også lyst å sy et slikt - hadde ikke hørt om det for 2 år siden når gutten ble født..
Er det noen som har sydd og har en god oppskrift å dele? :)
 
Jeg hadde heller ikke hørt om det før nå, har derfor ikke hatt det før, men hvis jeg rekker å sy meg et så skal jeg gjøre det. har hatt urolige barn tidligere så det er absolutt verdt forsøket. Men som sagt, hvis jeg rekker det..vi er midt i en flytteprosess, fra rekkehus til en gård, så håper vi kommer oss godt i hus mens jeg ennå har overskudd :)
 
Hvis ikke noen i familien min vil sy til meg, så må jeg få lånt meg en symaskin og prøve selv :)
Har bestemt meg for at jeg skal ha babynest;)
 
Jeg visste ikke at babynest fantes engang, nå MÅÅÅÅ jeg ha det.

Når jenta vår var liten baby så fant me fort ut at hun likte å ligge på dynen sin og at hun sov mye bedre når vi bygget opp dynen rundt henne...tett...men den flatet ofte ut ila. natten så da måtte enten jeg eller mannen bygge på nytt..det var veldig irriterende. Er genialt at jeg nå ser at babynest finnes (skulle ønske jeg visste om det før)....så nå skal jeg bestille det på nettet.
 
Ups... Den oppskriften brukte jeg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp