Babynest

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Hva har dere egentlig tenkt til å bruke det til?
Ser det er så 'in', men ser ikke helt hva det skal være praktisk til? Eller om det er slik som blir liggende og aldri brukt :-P
Kanskje dere her har tenkt på andre bruksområder enn meg, interessert i å høre om det er noe jeg har gått glipp av :-)

Grunnen til at jeg skal ha babynest er at jeg med førstemann "bygget opp" kanterav handkler, helsetepper osv rundt henne i seng, sofa, vugge osv for at hun skulle ligge trangt,da sov hun mye bedre (følte seg sikkert tryggere). Så da jeg så babynestet tenkte jeg genialt, her er noe som ser bra ut og oppfyller disse kravene.

Ser for meg at denne brukes i sofaen på dagtid til soving (har ikke vugge denne gangen), kanskje også i senga ved behov (må se hvor praktisk dette er).

Så ja, jeg har planer for bruken, men jeg vet jo ikke om knøttet i magen har de samme tankene som mor.

Eg har også planer for bruken, av samme årsaker som Safrania over meg. Eg føler det er tryggere med et rede enn en haug med sammenrulla tepper som baby etter kvart kan dra over ansiktet.

I tillegg er det lett å ta med om en skal på besøk eller overnatting andre steder. Da kan baby ligge i noe som er kjent og trygt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjekk å ha når vi skal samsove, og den første tiden når vi går fra vugga til sprinkelseng. Vurderer å kjøpe en lekegrind pga minstemann og da er den perfekt oppi der. I tillegg til alt ovenfor ;)

Back
Topp