Babynest?

Kov86

Flørter med forumet
Har dere andre sydd kjøpt eller tenkt å kjøpe babynest?
Sitter på nettet å kikker på både babynest som er hjemmesydd og sleepyhead.. Hva tenker dere?

Lurer på om jeg skal kjøpe en, er usikker...
Hører de som har sydd egne har brukt ca 600kr på materiale, så virker ikke som en sparer noe særlig ved å sy egen, pluss jeg vil da gjerne ha en som helst ikke tar så mye plass i sengen. Har sett at en kan kjøpe en som en kan legge ned den ene siden slik at en kan lett amme i løpet av natten uten at hverken du eller babyen trenger å flyttes på. Syntes det hørtes genialt ut :)

Jeg skal kjøpe, må bare vente til jeg ser den perfekte er laget + at jeg har kjøpt bedside crib, så blir ganske greie netter :D * bank i bordet at denne ungen har sugeevne til å bli ammet *

Jeg ser ikke helt behovet, og synes de er uforskammet dyre. Hun ligger nok lunt i vugga tenker jeg. :)

Jeg har bestil et. :)

Er babybest ålreit å ha i vognen også? Syns madrassen i vognen er så tynn så vet ikke hvor behagelig den igrunn er ?? :) har tenkt på å ha vognpose også i vogna :)

Spørs om du får plass til babynest i vogna. Jeg har madrass og lammeskinn i bunn. Husk at baby veier ikke mye, så det går nok veldig fint. :)

Jeg skal ikke ha det. Har ikke hatt det med de andre, men surret et helseteppe som en pølse og la i sengen og veggen, for å gjøre den litt mindre( om dere forstår hva jeg mener ;-)) og det funket bra med de to andre...

Jeg har sydd babynest selv, og det kostet ikke 600! Vil tro jeg brukte rundt 250-300 kr.. Og da hadde jeg stjernestoff slik som mange andre har :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Jeg har sydd selv og materialene kom på rett under 600,- Men ble veldig fornøyd, både med utseende og egen innsats :)

Jeg har sydd selv og ble veldig fornøyd med resultatet. Fant mønster på nett og kjøpte varene på panduro. Jeg ble ferdig på 2 dager så dette er noe de fleste kan få til:)

Har bestillt på finn.no av ei som syr på Stokke. Kjempe fornøyd!
Kostet 450kr inkludert frakt.

Ikke tenkt å kjøpe! Brukte ett teppe jeg lagde ett "rede" av i begynnelsen. Fleeceteppe til 20kr!
Men synes absolutt de er fine da. Har vanlig seng som vi tar bort den ene siden på og stropper fast i sengen vår. Så på natten sover hun nok en del i sin egen seng. Funka supert med storebror! Og han ble vant til å sove i sin egen seng med en gang

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke tenkt å kjøpe! Brukte ett teppe jeg lagde ett "rede" av i begynnelsen. Fleeceteppe til 20kr!
Men synes absolutt de er fine da. Har vanlig seng som vi tar bort den ene siden på og stropper fast i sengen vår. Så på natten sover hun nok en del i sin egen seng. Funka supert med storebror! Og han ble vant til å sove i sin egen seng med en gang

Sent from my iPhone using BV Forum
Følget det med stropper til sengen eller er dette en egen løsning dere har laget? Har vurdert tanken litt selv ;)

Først nå jeg la merke til denne tråden ;) Jeg kjøpte i dag materialer på Stoff & Stil til ca 200 kr. Skal sy meg et søtt babynest i morgen, og gleder meg til resultatet :) Jeg kan sy, imed at jeg er utdannet i det, men oppskriften er usedvanlig enkel, så regner med de aller fleste ville greid dette fint :) Et bilde kommer.

Back
Topp