Babynest

Flinke damer :)

Jeg hadde egentlig planer om å sy, men nr 1 var en storgulper, ser for meg at et slikt nest kan miste fasongen hvis det vaskes hyppig i vaskemaskin? Noen som vet?

Er jo ikke sikkert gutten i magen blir en gulper, men i tilfelle har jeg kjøpt ammemadrass fra Drykid i stedet, kan vaskes på 60 grader :)

Jeg ser for meg at man legger gulpekluter under hodet, for det er nok ikke bare bare å vaske dette.. For min del hadde jeg alltid en klut under hodet hans uansett, så det vil ikke bli noe ekstra i dette tilfellet :) De magiske sprutbæsjlekkasjene er det kanskje verre med! :b

Flinke damer :)

Jeg hadde egentlig planer om å sy, men nr 1 var en storgulper, ser for meg at et slikt nest kan miste fasongen hvis det vaskes hyppig i vaskemaskin? Noen som vet?

Er jo ikke sikkert gutten i magen blir en gulper, men i tilfelle har jeg kjøpt ammemadrass fra Drykid i stedet, kan vaskes på 60 grader :)

Da jeg var på stoff og stil anbefalte de å bruke bomull som tåler å bli vasket i maskin på 60 grader. Da skal det visst holde seg fint:)

Men d er jo fyll i som sikkert ikke blir så bra etterhvert . Men får bare vaske d veldig forsiktig

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp