Babynest til tvillinger

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Finner så få jeg liker på nett,så vurderer å sy selv, noen andre som har gjort det,og vet hvor man kan skaffe mønster eller noen mål?
 
Finner så få jeg liker på nett,så vurderer å sy selv, noen andre som har gjort det,og vet hvor man kan skaffe mønster eller noen mål?
Om du melder deg inn i " Tvilling utstyr kjøp og salg" på Facebook, der legger folk ut tvillingnest og mye annet til tvillinger :)
 
Vi fikk et til guttene, veldig kjekt! Nå vil de dessverre ikke bruke det lenger! :( si fra om du er interessert i å evt kjøpe :)
 
Finner så få jeg liker på nett,så vurderer å sy selv, noen andre som har gjort det,og vet hvor man kan skaffe mønster eller noen mål?

Har du prøvd å sy? Har så lyst på eit sjølv, kikka på linken som vart ut lenger nede i denne tråden. Eg er ikkje flink å sy, lure på om eg kunne fått det til likevel :rolleyes:
 
Har du prøvd å sy? Har så lyst på eit sjølv, kikka på linken som vart ut lenger nede i denne tråden. Eg er ikkje flink å sy, lure på om eg kunne fått det til likevel :rolleyes:
Nei, jeg konkluderte med at jeg ikke trengte det likevel... :smiley-ashamed008
 
Nei, jeg konkluderte med at jeg ikke trengte det likevel... :smiley-ashamed008

Skjønnar, nei er jo godt mulig det ikkje blir brukt :shy: Men visst eg får tak i stoff og får lånt den symaskina eg vil låne trur eg at eg gir det eit forsøk, så har eg noke å styre med framover (som eg kan sitte i ro å gjere) :smiley-bounce012
 
  • Liker
Reactions: Pio
Back
Topp