"babynest" til sprinkelseng

mie_

Blir kjent med forumet
må bare høre om noen her vet hva jeg mener :p
Er på utkikk etter noen som syr sånne "pølser" til å legge i sprinkelsenga, blir som et stort babynest på en måte :p mini liker best å ha det lunt og godt, og sengekanten er ikke akkurat mye til hjelp der. også ruller han hele tiden over på magen, men ser for meg at det kan hjelpe å ha noe som ligger litt i veien :p
 
Skjønner hva du mener, men har ikke vært borti det... Her har vi et nest med 70 cm innvendig liggemål som vi fortsatt bruker i sprinkelsenga... Vet hun som lagde vårt også lager den en str større; 80 cm innvendig liggemål. Hun lager også slanger som du kan knytte på innsiden av sprinkelsenga tror jeg, kanskje det kan likne litt det du tenker? Sjekk ut neris babynest på Facebook eller på nett. Kjempeflink og har bare positivt å si om de :)
 
ImageUploadedByBV Forum1441134906.145529.jpg
Har du tilgang på symaskin syr du raskt ett selv. Jeg brukte under en time på dette og er ikke ekspert på å sy. Skulle jeg laget ett ensfarget hadde det vært gjort i en fei.
Etter at bildet ble tatt ordnet jeg med fester slik at lillebror ikke kan turne rundt med slangen i senga.

Jeg brukte restestoffer jeg hadde liggende og vatt fra noen pynteputer som ikke var i bruk. Total kostnad på kr 0,-
 
Du får å kjøpe slike senge slanger (mamba kalles den) fra mynte til en mer rimelig pris. Søk på mynte på facebook :)
Ville sjekke de ut, men fant de ikke?
 
Søk på m's babysøm
 
Hmm. Rart da. Heter i alle fall Mynte - håndlaget gaver
De har å instagram hvis du har det da myntehobby..
Fant de da jeg skrev hele navnet :) men likte nok neris sine bedre... :)
 
Back
Topp