Babynest - snøre

Kattie1

Blir kjent med forumet
Dere som har sydd dere babynest, hvor har dere kjøpt snøret? Jeg finner ikke noen plass jeg.. Og dere som ikke har sydd selv, men vet hva jeg snakker om, dere får svare dere også :)


Termin 6. juli
 
Kjøpte på en sybutikk rett og slett. De hadde noen små pakker på sparkjøp, men var altfor korte.
 
Kjøpte på en garn og sy butikk:)

termin 21.07.2013
 
Stoff og stil kalles anorakk snøre;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
sniker fra august.... hva bruker dere inni "pølsa" og hva har dere til madrass?? finnes der oppskrift/ mønster på denne noe sted? har skikkelig lyst på en slik...
 
sniker fra august.... hva bruker dere inni "pølsa" og hva har dere til madrass?? finnes der oppskrift/ mønster på denne noe sted? har skikkelig lyst på en slik...
Google babynest mønster så finner du oppskrift:) jeg kjøpte en dyne på jysk som jeg brukte inni, både til madrass og pølsa:) i oppskriftene står det vatt:)

termin 21.07.2013
 
sniker fra august.... hva bruker dere inni "pølsa" og hva har dere til madrass?? finnes der oppskrift/ mønster på denne noe sted? har skikkelig lyst på en slik...
Jeg har kjøpt puter og en dyne til fyll istedet for vatt.

Jeg fant forresten snøre på Coop Extra, ingen av interiør- eller sybutikkene her hadde.


Termin 6. juli
 
takker for svar. :)
 
Back
Topp