Babynest og luft

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Legger denne inn her og. Vi fikk et babynest i dag. Lille på 3 uker ser ut til å trives i det, og har faktisk sovet i ettermiddag. Men så er jo jeg bekymret da. Der blir jo trangt rundt hode og kropp. Og nesa kommer nært kanten. Så da lurer jeg på om han puster inn mye gammel luft. Og det er jo ikke bra isåfall. Dere som har nest. Hvordan ligger din baby i det? Med nesa inntill kanten ? Føler meg paranoid, men er fryktelig bekymret for alt med baby. Og da selfølgelig at han ikke skal få puste godt nok, og dermed den fryktelige krybbedøden. Wæææææ, trodde det skulle være enklere med nummer to.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hadde ikke problemer med babynestet og lite luft, hva med å åpne det i enden og snu baby oppi dersom du er bekymret?

Jeg bare brettet ut babynestet jeg og har aldri hatt noe problemer med det. Brukte det i sofaen og bruker det enda, hun er 7 1/2 mnd gammel :)

Her lå han ikke så nært kanten, så hadde ikke det problemet. Mitt nest var ganske stort. Han lå i det til han var 5 mndr :)

Jeg har alltid pleid å legge et rent håndkle/ teppe over hele neste. Da slipper neste å bli fult av gulp og det han ligger på er rent:)

Back
Topp