Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm sett fler som lager, fler av de hvor man kan bestemme stoff selvLurer på det samme.
Er ikke så velldig flink til å sy, så vurderer å bestille fra Lykkefabrikken på FB https://www.facebook.com/Lykkefabrikken?ref=ts&fref=ts
Der skreddersyr de til dine behov, og de koster ca. 500-600,- tror jeg.
Mange muligheter til å prøve å feile på den tidenSelv om jeg ikke er noe god til å sy, kan jeg jo kanskje prøve?Har jo nesten ni måneder på meg.
Det er vel rett og slett en lun soveplass for babyen. Kan brukes i senga (både i foreldrenes ved samsoving og i sprinkelseng), sofa, lekegrind, vogn..Kan jeg som nybegynner spørre hva den brukes til?
Syr du til flere?Jeg liker å sy ting selv.. Da får. Jeg det som jeg vil![]()

Det er den jeg har lurt på å teste ut også ;-)
Syr du til flere?![]()
Jeg tenker at den også blir en litt sikkerhet hvis barnet ligger f.eks. ligger på sofaen, å tar første snuing, uten at man er klar over at det skulle komme...Kan jeg som nybegynner spørre hva den brukes til?
Ja hvis jeg får det til med den første så kan vel det fikses![]()
Sist endte det opp med å sy 4 vognposer ala voksiposeJeg skriver meg også på lista. hvis du blir skikkelig bitt av basillen![]()
Sist endte det opp med å sy 4 vognposer ala voksipose
![]()
Oi! Du må bare si ifra hva du skal ha for både pose og babynestSist endte det opp med å sy 4 vognposer ala voksipose
![]()