Babynest[emoji849]

Mammapling

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg har lyst til å kjøpe babynest til bittelille, men så leser jeg så mye rart om det. Noen mener det er farlig, andre mener det er supert.

Blir så usikker, men tror det er mer fordeler enn ulemper, hvertfall i starten før han begynner å snu seg selv, og ikke klarer å snu seg tilbake.

Hva tenker dere? Er det noen som har kjøpt?

Jeg vurderer voksi sin i såfall. Den virker ganske trygg.

Jeg brukte babynest til storebror på dagtid kun under tilsyn. Hadde den i soffan eller lekegrinda f.eks.. Vet folk mener mye forskjellig. Men jeh turte ikke ha den i senga hans på natta.

Kjenner flere som har det, men bruker det kun i sofaen på dagtid med tilsyn, feks når baby sover mellom måltider. Vi har ikke kjøpt, tenker vi kan bare bruke et teppe å ligge på.

Jeg har et etter første. Tenker å bruke det igjen. Man følger jo alltid med, og i starten er det ikke mye de flytter på seg!

Veldig kjekt å ha i sofan på dagtid synes jeg! Bruker det ikke i senga/om natten.

Har voksi i sitt, det er fint, men ble overraska over hvor stort det er. Men jo større, jo lenger kan man bruke det! :) Så anbefaler absolutt til bruk på dagtid når dere er i nærheten og følger med!

Kjekt til å ha i sofaen og i lekegrind. Trengte ikke å være redd han skulle rulle ut av sofaen. Det ble også lunere rundt han

Vi får et hjemmelagd, skal bruke det på dagtid i sofaen osv. Kommer ikke til å bruke det om natta siden det ikke er anbefalt av lub.

Så lenge den brukes under oppsyn, altså ikke om natten, er det vel ikke noe problem :-) Jeg blir å bruke den i sofaen og/eller vugge, ta den med når vi skal på besøk til mamma eller svigers osv. Vi har hund som ligger i sofaen, så tenker det er greit at baby får en plass som hund lærer at kun er babys :-)

Jeg har kjøpt og synes det er en helt genial oppfinnelse:-)

Kommer ikke til å bruke det på natta, men vi kommer ikke til å lage til noe seng andre steder så babynest er supert å bruke som «flyttbar seng» på dagtid:-)

Samme her - det vil bli brukt på dagtid når vi kan følge med, men ikke om natten :)

Har kjøpt, og kommer til å bruke det på dagtid i sofaen eller i dagsengen når jeg har litjmann under tilsyn! Blir ikke å bruke det i senga på natta!

Har bestilt fra vidas babynest denne gangen. Vi brukte det veldig mye sist, også på natt da det var eneste mulighet for søvn i det hele tatt. Hun lå i senga vår, men følte det var tryggere at hun var oppi nestet enn at hun skulle ligge helt klistret inntil meg.

Har bestilt fra vidas babynest denne gangen. Vi brukte det veldig mye sist, også på natt da det var eneste mulighet for søvn i det hele tatt. Hun lå i senga vår, men følte det var tryggere at hun var oppi nestet enn at hun skulle ligge helt klistret inntil meg.
Det samme gjorde vi den første måneden, han lå i nestet imellom oss i senga på natta. Han klarte ikke å snu på hverken kropp eller hode så følte det var trygt. Bestile mitt fra hjertenest på Instagram, de er utrolig fine:)

Jeg har fått et babynest i gave (sleepyhead). Jeg hadde nok ikke brukt penger på det selv, men ser mye mulighet for bruk. Jeg skal heller ikke bruke det om natten, men på sofa til å sove på dagtid under oppsyn.

Har ikke kjøpt og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Ser ikke helt for meg nytten enn så lenge, men kan jo hende jeg ombestemmer meg etterhvert :)
Har vugge som stefaren min har laget i stua, så tanken er å bruke denne på dagtid.

Vi skal ha [emoji5] har sydd selv
Blir kun til bruk på dagtid/under oppsyn og ikke om natten [emoji5]

Back
Topp