babynest/babyrede

Jeg sniker fra september forum. Epla.no kjøpte jeg babynest fra nettopp. 450 kr pluss frakt. Kjempe fine og er storfornøyd ;)

Vi fikk akkurat et nest fra naboen min, men det er brukt....
Jeg ble veldig usikker på om jeg tør å bruke det, siden det er brukt, og blir på en måte det samme som å bruke madrass om igjen.... Noe som IKKE anbefales grunnet krybbedød..... :(

Derfor vurderer jeg å kjøpe et av ei som lager på bestilling på finn.no og facebook....
Elisabeth Bondal heter hun, kaller seg EB Design, de ser kjempefine ut og har masse forskjellige stoffer å velge blant og hun syr også på egen bestilling der man velger farger og stoffe selv! :)

Kommer nok ikke til å bruke penger på et babynest, synes det er litt for dyrt for den korte perioden den vil bli brukt. Hadde ikke til forrige og klarte meg veldig godt uten :)
Ja, det ser kjempesøtt og fint ut, men for min del så blir det nok ikke denne gangen heller :)

Jeg har lyst på det, men med to andre barn i hus er jeg litt redd babyen ikke får være i fred da.

Kjøper denne i gammel rosa'isj, brukt:) ImageUploadedByBV Forum1460287032.599177.jpg

Men hva med krybbedød? Etter jeg leste ang det ikke var helt anbefalt, og babyen blir jo ikke under oppsyn hele tiden, så må jeg si jeg la fra meg tanken om babynest...

Back
Topp