babynest/babyrede

Jeg har tenkt å kjøpe det. Mange som syr på Finn.no så jeg tenkte å prøve der :)

Åh det hadde jeg å vilja hatt, synes de virke så koselig :)
Min nabo sydde en egen til sin baby og den ble kjempefin! Jeg skjønner ikke hvordan man gjør de, jeg klarer bare å ødelegga symaskinen jeg :P

Jeg kjøpte oppskrift og stoff på stoff&stil og sydde selv. (Med litt hjelp fra ei venninne som er bedre på å sy enn meg) :)
Jeg var veldig førnøyd med den forrige gang, og gleder meg til å ta den ibruk igjen. Brukte den kjempemasse! :)

Åh det hadde jeg å vilja hatt, synes de virke så koselig :)
Min nabo sydde en egen til sin baby og den ble kjempefin! Jeg skjønner ikke hvordan man gjør de, jeg klarer bare å ødelegga symaskinen jeg :P

Jeg hadde heller aldri klart å sy selv - alt låser seg bare jeg ser en symaskin :P

Skal få det sydd fra ei jeg kjenner

Søstera mi sydde til meg sist :) fikk de i overraskelse på sykehuset og brukte det kjempemasse! Hadde ikke falt meg inn å ha før jeg fikk det. Kjempefin gave!

Sydde til storebror så usikker på om jeg skal bruke den eller sy en ny :)

Har oppskrift så når jeg får vite kjønn ska e sy en sjøl :)

Husk fare for krybbedød. Bør kun brukes ved oppsyn, men det vet dere sikkert:)

Jeg har kjøpt for non år siden pga godt tilbud og spart det ;) hoho . Skulle egentlig gi det bort men klarte det ikke fordi det var så fint

Hadde ikke sist og selvom de ser søte og koselige ut syns jeg de er for dyre for tiden de brukes.
Faren min skal forhåpentligvis lage en vugge da som vi kan ha ved sofaen så får lage den litt lun ❤

Vi burde hatt det til snuppa vår, så blir å kjøpe det til denne babyen:)

Back
Topp