Babynest/Babyrede?

EnLitenTil

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Heii, venter nr to i August å har da tenkt å kjøpe ett babynest denne gangen, lurte egentli bare på om det var noen som hadde tips til hvor man kan få kjøpt ett? Tenkte kanskje det var noen som hadde erfaring å kanskje allerede hadde kjøpt hos noen som de vet er av god standar?:) Ser jo der er mange på facebook som selger, mn ikke bare bare å velge:p

Je har kjøpt fra ei som kaller seg for Hjertenest, og er kjempefornøyd med henne og det hun syr :) de er store og kompakte med godt fyll i, og babyen får det veldig lunt.

Vi kjøpte fra ei som solgte på finn. Hun skulle ha 500 kr og det var vel brukte penger. Minsten har det fortsatt i senga:oops:

Han er *kremt* 11 mndr:p

Jeg kjøpte fra en privat på Facebook som sydde det til meg på en kveld:) veldig fint. Men lille liker absolutt ikke babynest så det ble dessverre litt bortkastede penger for min del :/

Sy skal jeg klare. Men hva bruker man det til? For oss som samsover og ammer i søvne og derfor neppe vil ha noe slikt i vår seng? Må vel ta ungen utav for å amme, pga kanten?

Sy skal jeg klare. Men hva bruker man det til? For oss som samsover og ammer i søvne og derfor neppe vil ha noe slikt i vår seng? Må vel ta ungen utav for å amme, pga kanten?
Jeg fullammet og samsov, men brukte den til hun var nesten 8 mnd :) Vi hadde det i sofaen, vuggen, lekegrinda og vogna. Kjempe fin å ha med når man var på besøk hos noen så hun kunne ligge der på en kjent plass :) Siste babyen vår sov masse, og det tror jeg har litt med nestet å gjøre :) Jeg tok det med på sykehuset når jeg skulle føde, og hun ble lagt i den når de ordnet senga hennes der.

Er veldig kjekt for barnet å sovne i det på ukjente steder osv. Da hat barnet alltid en kjent soveplass. Har det med rundt i sofa, sprinkelseng, bedsidecrib osv. Jeg vil ikke ha baby i sengen, og i babynestet oppi bedsidecriben får hun et lånt sted å sove :) kan løsne tråden/silkebåndet som holder "veggen" oppe, så da kan man bare dra nestet inntil seg å amme, og knyte det sammen igjen :)

I vogna har de pose, i sofaen sover de ikke, i vugga kunne jeg hatt det. Sove fremmede plasser?? Joda, nå som vi bor sånn at vi kan besøke besteforeldre på dagtid, ikke på ferie. Så ser jeg jo at baby må sove. Kanskje jeg syr ett, vi får se. I senga vår blir det ikke, men dersom vi setter vugga i stua.

De er jo fine, da.

Kjøpte fra Ilke my baby nest på både Facebook og Finn.no

My beloved ones på facebook :) Hun er kjempeflink og du skriver hva du ønsker deg, så finne hun stoffer til deg så du kan velge mellom så syr hun :)

Vintagefleurs.no

ImageUploadedByBV Forum1437247201.098123.jpg

Back
Topp