Babynavn!

LaToya

Blir kjent med forumet
Tenkte kanskje å ha en tråd med navn vi liker!? kan være til hjelp og helt sikkert morsomt også :) mange artige og flotte navn som er ute å går i hvertfall!

Jeg begynner med navnene vi har funnet og liker;

Jente:
Mira, Wanezza, Ellinor, Filippa, Leonore, Aurora og Juliet.

Gutt:
Troy, Caspian, Casper, Cedric, August, Tristan, Emilio og Milo :)

Er veldig forelsket i navnene Wanezza, Filippa, Ellinor, Troy, Emilio og August ❤

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Jeg synes det er så vanskelig med navn!

Med første så var jeg sikker på hva han skulle hete. Han er oppkalt etter sin dødfødte onkel, Thomas :)

Liker ellers veldig godt Sander, William
Jentenavn så liker jeg godt Frida, Ida og Lotte :)

Jeg synes det er så vanskelig med navn!

Med første så var jeg sikker på hva han skulle hete. Han er oppkalt etter sin dødfødte onkel, Thomas :)

Liker ellers veldig godt Sander, William
Jentenavn så liker jeg godt Frida, Ida og Lotte :)

Lotte var jo et veldig skjønt navn da! :) har en venninde som fikk en sønn nå nylig som nå heter William også! Ganske fint det og :)

Andre jentenavn som er fine også er jo Anya, Miryam, Cassandra, Isabina, Diana og Alicia :)
Noen av de går i hvertfall ofte igjen i familien vår :)

Tenkte kanskje å ha en tråd med navn vi liker!?

Gutt:

Hvis vi (mot formodning) skulle få tvillinggutter er jeg fast bestemt på Tristan og Caspian :)

Hvis vi (mot formodning) skulle få tvillinggutter er jeg fast bestemt på Tristan og Caspian :)

Ja det er jo kjempe fine navn og litt anderledes :) og du veit du får tvillinger eller? Drømmer nemlig litt om det selv ;) Hihi

Neida vet ikke, er bare noe jeg har fått for meg :)

Hadde vært morsomt om det er :) men man får ta det man får vel, Hehe ;)

Vi har ikke snakket så mye om navn enda. Men liker ikke spesielle, litt sære navn. Vil ha no litt godt norsk som passer både på liten og stor. Storesøster heter Marie (oppkalt etter min mor)

Hvis vi får ei jente blir det Elena og hvis det blir gutt blir det Benjamin:) har ei prinsesse på 1 år og 9 mnd som heter Carmen :)

Tenkte kanskje å ha en tråd med navn vi liker!? kan være til hjelp og helt sikkert morsomt også :) mange artige og flotte navn som er ute å går i hvertfall!

Jeg begynner med navnene vi har funnet og liker;

Jente:
Mira, Wanezza, Ellinor, Filippa, Leonore, Aurora og Juliet.

Gutt:

Er veldig forelsket i navnene Wanezza, Filippa, Ellinor, Troy, Emilio og August ❤

Min eldste datter har en av disse navnene ❤
Jeg er så i tvil hva jeg vil ha nå. Min svigermor klarer ikke si navnet på min yngste datter og kaller henne for han og guten. Så kan vel ikke ha et navn til som er vanskelig å si! Ikke at det er så vanskelig altså.

Har ikke ofret navn en tanke ennå omtrent, det får jeg spekulere på etter ordinær ultralyd eller noe.
Men jeg liker tradisjonelle norske navn.

Jeg tenker jeg må velge ett navn som er greit å uttale I både norge og tyrkia, men har ikke tenkt på noen konkrete navn.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tråden er jo for tips til navn så fant noen flere navn som også er fine:

Adele, Oda, Ulrikke, Sara og Selma!

Og

Sander, Tim, Nathaniel, Oliver og Christoffer.

Andre må også gjerne komme med tips til hva dere synes er søtt og fint ;)

Mange ulike navn her. :) Jeg liker best norske/nordiske navn, og vil ikke ha navn som er veldig populære for tiden. Synes også det er koselig å kalle opp barn etter besteforeldre/oldeforeldre og slikt.

Synes ikke det er et mål i seg selv at navnet skal være søtt. Greit nok når de er baby, men jeg klarer liksom ikke se for meg en voksen, stilig mann som heter Leander eller lignende. (No offence hvis noen her har barn som heter det.) Er heller ikke så glad i rare/spesielle stavemåter av mer eller mindre vanlige navn. Ville for eksempel valgt Vanessa istedet for Wanezza. Hver sin smak. :)

Mange ulike navn her. :) Jeg liker best norske/nordiske navn, og vil ikke ha navn som er veldig populære for tiden. Synes også det er koselig å kalle opp barn etter besteforeldre/oldeforeldre og slikt.

Synes ikke det er et mål i seg selv at navnet skal være søtt. Greit nok når de er baby, men jeg klarer liksom ikke se for meg en voksen, stilig mann som heter Leander eller lignende. (No offence hvis noen her har barn som heter det.) Er heller ikke så glad i rare/spesielle stavemåter av mer eller mindre vanlige navn. Ville for eksempel valgt Vanessa istedet for Wanezza. Hver sin smak. :)

Når Leander er stor er det en selvfølge at han heter det ;-)
Rart å se en liten baby som heter Alfred eller Reidar også, men de som heter det har jo vært babyer de også. No offence på de navnene også hvis noen av dere har de navnene til deres barn.

Vi snakker om navn av og til, men mest bare for gøy..

Jente:
Ane, Erle

Gutt: (som jeg tror det blir)
Fabian, Felix, Max, Thomas.. Men det jeg liker best er Alander, oppkalling etter min oldefar Tobias Alander :-)

Men vi får se, ikke noe stress enda, men koselig å snakke om :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Ja selvsagt hver sin smak, så derfor må man også huske på at hva en annen liker, det liker kanskje ikke en annen og dermed respektere det at vi er forskjellige :)

Vi snakker om navn av og til, men mest bare for gøy..

Jente:
Ane, Erle

Gutt: (som jeg tror det blir)
Fabian, Felix, Max, Thomas.. Men det jeg liker best er Alander, oppkalling etter min oldefar Tobias Alander :-)

Men vi får se, ikke noe stress enda, men koselig å snakke om :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Mange flotte navn her :)
Er jo mest for kos og tips det her så bare morsomt at du kommer med navn på tråden :)

Hjelpes! Vet i hvertfall nå hva jeg ikke skal kalle barnet mitt.
Liker også norske tradisjonelle navn, ikke motenavn.

Når Leander er stor er det en selvfølge at han heter det ;-)
Rart å se en liten baby som heter Alfred eller Reidar også, men de som heter det har jo vært babyer de også. No offence på de navnene også hvis noen av dere har de navnene til deres barn.

Kan godt hende ingen vil tenke over det når han blir stor. :) Og jeg synes "gammelmannsnavn" på babyer også blir rart. Gjelder å finne noe som passer for begge deler, tenker jeg da.

Back
Topp