Babynavn

momloveswill

Forelsket i forumet
Bare nysgjerrig...har dere diskutert navn enda? Evt favorittnavn?

Jente er det vel Emily eller Linnea som er veldig fine for meg akkurat nå..

gutt.. hmm! 

Aaron, mathias eller hmm.. 

Ikke vært oppe til diskusjon i det hele tatt her. Blir nok ikke snakka noe om iallfall før vi har vært på ul og ser at alt er i orden... De to andre mine fikk navnene sine rett etter fødsel... :)

var på ul for to dager siden, og da klarte jeg slappe litt mer av og tro at dette kommer til å gå bra, så nå tør vi snakke litt om nvan :) Vi haded funnet navn for lenge siden, men nå er jeg usikker på jentenavnet. Ikke lett dette :)

Jeg har funnet navn som jeg vil ha, men sambo er ikke helt enig.
Så da får vi se hva vi kommer fram til.

Med storebror så var vi enige på første forslaget

Om jeg får en datter, så har jeg veldig lyst til å kalle henne Selma, men kjæresten min mener at Selma ligner for mye på Smegma (kjønnssykdommen), haha.. Får vel overtalt han. 

Ja, vi er enige om jentenavn (sånn ca i alle fall), men vet av erfaring at vi endrer mening like før fødsel... Haha :-) Jenta vår var navnløs ett par uker før vi ble enige om navn (selv om at vi egentlig var enige før fødselen) ;-)

Men om det blir gutt så må vi tenke litt tror jeg... :-)

Hadde tenkt å vente med navn, men klarte ikke 
Blir det jente blir det Emilie og blir det gutt blir det Lucas <3 

Blir det gutt, blir han en liten Jonas.. Jentenavnet er vi ikke helt enige om enda, eller egentlig er vi det og, men sambo tuller bare med navnet og lager stygge endinger på det :( Så om det blir ei jente, så kanskje det blir ei lita Randi! :)

Veldig vanskelig det der med navn. Eneste jeg vet er at hvis det blir jente skal hun hete noe med Liv etter min avdøde mor :) Det Ønsker jeg veldig :) Men det finnes jo såå mange fine navn :)

sambo spurte om jeg hadde det klart, for han trodde jenter hadde sånn klart fra de var små :-p
men han huska hvor mye vi sleit sist med navn, så han trakk det tilbake. Jeg vil vente til vi vet hva det blir, men har et jentenavn på lur da :)

Jeg er veldig glad i Fanni og Lotta. Gustav, Olav, Ola... Veldig vanskelig med guttenavn.. Er ganske sikker på at vi får en jente til...

Vi er enige på jentenavn, men vil ikke nevne det fordi det er liksom "mitt". :-)) Blir det gutt derimot, så har vi et kraftig problem. Alle de fine guttenavnene er liksom opptatt fra før av, av andre i slekta.

Helt uten at dette har vært planlagt kom jeg plutselig på for litt siden at gutta mine og jeg har funnet vår plass i alfabetet! J,K,L,M er våre forbokdtaver,så nestemann må vel få et navn som starter på I eller N:)).

Vi har ikke begynt å diskutere navn enda, etter erfaring fra sist ble det mange lange diskusjoner for vi har så ulik smak når det kommer til navn, så vi drøyer den litt hehe

Men jeg har jo et jentenavn jeg brenner litt for da; Cornelia, men tviler på at jeg får mannen med på det.

Vi har ikke begynt å tenke på navn enda, vi er vel egentlig litt distansert enda til det hele. Men jeg har fått en ting for Saga. Synes det er så fint, men han er ikke heeelt enig:/

Henriettemamma skrev:
Vi har ikke begynt å diskutere navn enda, etter erfaring fra sist ble det mange lange diskusjoner for vi har så ulik smak når det kommer til navn, så vi drøyer den litt hehe

Men jeg har jo et jentenavn jeg brenner litt for da; Cornelia, men tviler på at jeg får mannen med på det.

Det heter datra vår, bare med K! 

Har hatt en diskusjon her. Jentenavnet er bestemt, men holder det for meg selv inntil videre. Kan røpe at det er i følge statiatikk er 3,2,1 eller 0 som heter det i norge:-) Blir det en gutt så blir det kanskje en liten Elias ?

Har hatt en diskusjon her. Jentenavnet er bestemt, men holder det for meg selv inntil videre. Kan røpe at det i følge statistisk sentralbyrå er 3,2,1 eller 0 som heter det i norge:-) Blir det en gutt så blir det kanskje en liten Elias ?

Back
Topp