Stavangerdame
Flørter med forumet
Hvilke navn har dere valgt? Vi har vært innom Oliver, Markus, Sverre og Sebastian. Men jeg er halvt amerikansk og vi føler det er best å ha et navn vi kan si på begge språk. Har begynt å lande på Sebastian nå da. Synes det er fint.
Men skal vi kanskje ha to navn? Og hva med etternavn? Skal dere bruke begge eller bare hans? Han har to barn fra før, men dette er min første. Hans tidligere barn har selvsagt hans etternavn. Er det mye med 4 navn isåfall?
Men skal vi kanskje ha to navn? Og hva med etternavn? Skal dere bruke begge eller bare hans? Han har to barn fra før, men dette er min første. Hans tidligere barn har selvsagt hans etternavn. Er det mye med 4 navn isåfall?

Jeg har bestemt kontakt med familien og det mest sjeldne etternavnet (bare 13 stk i verden som heter det) så jeg var ganske sta på å ha mitt til slutt. I tillegg til å være den som faktisk bærer og føder barnet. Så det ble hans mellomnavn som mellomnavn og mitt etternavn som etternavn. Syntes 1 fornavn og 2 etternavn er passe, men vi er alle forskjellig
Samboer spurte om lillebror her nå kunne ha hans etternavn til slutt, så spurte om han ønsket at de skulle virke som halvsøsken med forskjellige etternavn

Mulig svigers synes det var litt rart at jeg bare tok deres, men alt ordnet seg som planlagt til slutt