Babynavn... Jepp, så tidlig e eg..

JPSK

Elsker forumet
Eg e så villfaren. Vi hadde benket navnet sist, men når han kom ut så va det helt krasj og det ble et helt annet navn. I høst når eg mistet så hadde eg en veldig sterk jentefølelse og en knapp på navnet "Mali" men denne gangen (foreløpig) tror eg det e en gutt, og dermed heeelt på villspor me navn igjen. Noen navn dokkar syns e fine?? :))
 
vI sliter selv med det... så vi ble enige om å diskutere det,så fort vi vet kjønnet. Da blir det litt lettere (tror jeg) Har masse flotte navn i hodet,men navnet må være internasjonalt,for gubben er fra Egypt. Men Hold knappen på Mali,hvis det blir jente, så finner dere en guttenavn.
 
Sambo er også fra Egypt, så vi vil finne et navn som kan fungere både i Egypt og i Norge.
Det har så langt vært mye lettere å finne aktuelle jentenavn... Så vi venter spent til sommern når vi får vite hva som skjuler seg i magen :)
Du er ihvertfall ikke alene om å tenke på navn!
vi begynte med det allerede før spiren satt! He he
 
Eg e så villfaren. Vi hadde benket navnet sist, men når han kom ut så va det helt krasj og det ble et helt annet navn. I høst når eg mistet så hadde eg en veldig sterk jentefølelse og en knapp på navnet "Mali" men denne gangen (foreløpig) tror eg det e en gutt, og dermed heeelt på villspor me navn igjen. Noen navn dokkar syns e fine?? :))
litt morsomt, det er det navnet vi (eller rettere sagt JEG ;) ) også har som alternativ om det skulle bli jente, håper litt på jente merker jeg :) selv om barnet er like velkomment uansett!!!! men hadde vært kosli med 2 jenter og 2 gutter, og navnet er jo så fint så har så lyst til å få brukt det, hehe :)

om det blir gutt aaaaaaner jeg virkelig ikke hva vi skal finne på av navn :) :p
 
har hatt navn klart leeeenge :p
det er Mayah Othilie og Julian Olai :)
 
Jeg synes det er så mange fine navn fra Game of Thrones, men de funker liksom best på engelsk. Sånn som Arya som er på topplistene i USA...

Og sånn som Sansa, som er sanskrit og betyr sjarm. Synes det liksom er en fin kombinasjon av Sandra og Sanna, men det er vanskelig :p

Og Theon som er et guttenavn fra GoT eller Tyrion..

Nei, jeg aner ikke på dette med navn :p
 
Her blir det navn fra pappen min og bestefar til mannen min vist en så blir det begge navn som kjell kristian on det er to gutter
 
Back
Topp