Babymoon?

snart_vår_tur_igjen

Gift med forumet
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Utmarsj 2024
Hadde flere reiseplaner for 2019, og mange som ble skrinlagt på grunn av kommende fødsel, men tenkte at en liten babymoon burde la seg ordne.

Noen som har tenkt å reise på en lite ferie/babymoon? Hvis ja, hvor?

Vi tenker kanskje Sverige i sommer, tromsø/Oslo til høsten

Vi skal til Edinburgh første uka i august, skal være der fra søndag til torsdag alene før mine foreldre kommer frem til søndagen. Ellers så tenker vi å ta oss en babymoon en helg hvis formen min er grei og vi finner en helg vi begge kan..noe som er enklere sagt enn gjort da det er snakk om både ny jobb for meg og turnus for han. Men håper på en liten babymoon:)

Vi drar til bulgaria neste uke :) En siste ferie som familie på 3. Ellers tror jeg ikke det blir så mye reising. Økonomien er ikke helt på topp for tiden for å si det sånn :rolleyes:

Reiser til London neste helg (skal på Spice Girls konsert som jeg gleder meg masse til!!!), men det er med flere. Kunne godt ha tenkt meg en "siste" ferie med kun meg og samboer før vi blir foreldre, men usikker på hvor det eventuelt blir :happy:

Vi skal en tur til Heidelberg i Juli :p Møte masse folk, og forhåpentligvis overraske dem med en diger mage :D

Og så skal vi til Norge senere :p Må hente en bil + litt mer utstyr

Back
Topp