Babymoon

mrs.g

Glad i forumet
Jeg og mannen tenker å ta en ukes ferie i midten/slutten av september. Jeg er da i uke 19 av svangerskapet. Har dere noen tips til hvor vi kan dra? Gjerne litt varmt, strand, avslapning, god mat, trygt, ikke for lang flyreise, ikke for dyrt.

Jeg og mannen tenker å ta en ukes ferie i midten/slutten av september. Jeg er da i uke 19 av svangerskapet. Har dere noen tips til hvor vi kan dra? Gjerne litt varmt, strand, avslapning, god mat, trygt, ikke for lang flyreise, ikke for dyrt.
Malta :)

Ville unngått Malta pga moderat fare for zikavirus i følge WHO. :)

Anbefaler Barcelona på det sterkeste!
Der er det rimelig, og dere har både en flott storby og strand.
Maten er knall, det er lett å ta seg rundt i byen (t-banenettet og turistbussene tar deg hvor du vil), det er trygt og veldig turistvennlig, uten at du føler du sitter blant bare nordmenn på charterferie. :P ;)

Det er masse å oppleve der, og byen i seg selv er knall! :)

Jeg var i Calahonda i Spania i juli nå(landa i Malaga). 4 timer i fly og det holdt syns jeg! Da var jeg i uke 26 da vi dro og 28 da vi kom hjem. Herlig med sol og varme på sliten kropp, og ikke minst ha en siste kjærestetur :) mens de andre vi reiste med spilte tennis på morgenen dro jeg og la på negler og tok fotpleie..*drømmer meg tilbake*

Kos dere masse! Det er absolutt verdt det!! :) men ville nok holdt meg til rundt 4 timer på fly :)

Back
Topp